5.311 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP husdyr ikke tilladt {{forumTopicSubject}}
Hej
min kæreste og jeg skal flytte i en anden lejlighed.
Det er bare meget svært at finde et sted hvor nala kan komme med og jeg vil ikke af med hende..
Nogen siger vi bare skal tage hende med alligevel når hun alligevel er en indekat men jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal gøre....
Håber i kan hjælpe
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 171
Tror ikke bare du skal tage hende med,for der vist noget med at bliver det opdaget kan man blive smidt ud af lejligheden.
Håber på det bedste for jer..
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
der er mange gode løjne.
men aliere dig med en ven som skal forestille at være dens rigtig i tilfælde af udlejer står og ville ha beviser...
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 19 Svar: 24
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
personligt selv ville jeg vente til jeg fik en anden hvor jeg måtte have mine dyr med
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis I bliver nødt til at flytte i lejlighed uden husdyrtilladelse må I satse på, at ingen klager over katten. Hvis katten er neutraliseret, så laver den næppe larm.lugt og ballade, så medmindre naboer er emsige, så accepterer de nok katten (men sikker kan man jo aldrig være).
Og så er det forresten en god ide at melde sig ind i forskellige boligforeninger der har boliger med husdyrtilladelse - det giver da muligheder engang ude i fremtiden.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 117
Vi ledte og ledte og ledte og ledte.
Vi må egentlig heller ikke have husdyr hvor vi bor nu, men vi forklarede vores udlejer at de aldrig har ødelagt noget og er renlige. Og så skrev vi under på at hvis noget blev ødelagt af kattene skulle vi selv erstatte det hvilket er fair nok.
Selvfølgelig, hvis folk klager over dem, skal de væk. Men nu er vi heldigvis så heldige at vi har fundet ud af at både nabo, underbo og overbo har hunde og katte
- Håber I finder noget ..
dec 2006
Nadia - Kan godt forstå I er nervøse. Fornuftigt at søge videre til et sted med kattetilladelse. Har I meldt jer ind i nogle boligforeninger med husdyrtilladelse? (ellers gør det)
maj 2007
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 117
Man kan jo sige at jeg har tilladelse fra min udlejer, men hvis der kommer klager fra naboerne, skal kattene ud.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 161
Må indrømme jeg selv har boet med mine katte i en lejlighed uden tilladelse . Men jeg var selvfølgelig også indstillet op at blive smidt ud hvis det blev opdaget (hvilket det ikke gjorde) men der var pænt besværligt når så udlejer kom forbi da vi havde sagt lejligheden op , for at vise lejligheden frem for mulige lejere , det skal man også lige være indstillet på. Men hellere blive smidt ud end at undvære misserne !
Jeg gjorde det fordi jeg vidste det var midlertidigt . Vist du har planer om at skulle bo der i mange år, så ville jeg nok finde en anden lejlighed - det er temmelig besærligt af holde dem skjult .
Håber du finder ud af det
dec 2006
Det kan nu godt være svært at finde en bolig med kattetilladelse. Og hvis man skal have tilladelse til to katte, så bliver det faktisk meget svært at finde en lejebolig.
Einnaj **Man kan jo sige at jeg har tilladelse fra min udlejer, men hvis der kommer klager fra naboerne, skal kattene ud.**
Sådan er det vist alle steder - også i boligforeninger der har har husdyr tilladt. Men der er jo også den mulighed at man flytter med kattene, hvis naboer klager.
Forresten også lidt sjovt, at I skal skrive under på, at I skal erstatte de skader som kattene evt. forvolder. Skader skal altid erstattes, hvad enten det er en selv, ens gæster, børn eller dyr, der har lavet skaderne.
maj 2007
Det er kun et sted jeg oplevede at de sgade nej, og derforstår jeg dem udemærket godt.. Forrige lejer havde haft 2 katte gående i soveværelset, hvor tapetet var total kradset op fra gulv til loft.. hvordan det lykkes for kattene at gøre det aner jeg ikke, men efter sådan en lejer kan jeg udemærket forstå at de ikke vil have andre ind
HJÆLP husdyr ikke tilladt