{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.336 visninger | Oprettet:

Kattegrus , IKKE klumpende {{forumTopicSubject}}

Har brug for et godt råd. Vi har 2 katte og får en 12 ugers killing på fredag og skulle derfor skifte til ikke klumpende kattegrus. Jeg har hidtil brugt kattegrus som kan skylles ud i toilettet (fra Maxi zoo) og skifter tilbage når killingen er stor nok. Men ligenu ved jeg ikke hvad jeg skal bruge. Jeg har efter råd brugt noget der hedder noget med ekstra fra Superbrugsen , men det støver, de slæber det endnu mere rundt end det jeg ellers bruger og det værste er at deres ellers fine hvide poter nu er orange (selvom de er meget renlige). Jeg ønsker et ikke klumpende, ikke støvende og ikke misfarvende kattegrus. Jeg vil ikke have kattegrus der er affarvet eller indeholder parfume da jeg ikke tror at det er sundt. Kan man finde kattegrus som opfylder mine ønsker og hvis ja , så hvor ? Helst nget der kan købes i danmark , da vi som sagt får killingen på fredag og allerede efter få dage med det der ekstra grus så hader jeg det. Hvem kan hjælpe ? Hvornår kan jeg skifte tilbage til klumpende , altså hvor gammel skal killingen være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattegrus , IKKE klumpende
  • #1   10. nov 2009 Jeg har bare hørt fra flere at de kan finde på at spise grus optil de er omkring 6 måneder. Håber at jeg kan få det af- eller bekræftet herinde ?

• #2   10. nov 2009 ¨hej jeg har brugt klumpende grus til mine killinger og de spiser det ikke, hvis de har mad adlibitum (staves) så spiser de madet smiley

• #3   10. nov 2009 Vil bare lige indskyde at jeg har en killing der er over 6 måneder, og han spiser altså stadig nogengange sit kattegrus .. Derfor bruger jeg også stadig ikke klumpende ..

• #4   11. nov 2009 vi bruger det fra Best Friend Fresh & Easy er fremstillet af kiselperler som har en unik evne til at absorbere væske samt indkapsle lugten i perlerne. Indkapsling af væske og lugt tager kun få sekunder, hvorefter væsken begynder at fordampe fra kiselperlerne. Herved mindskes dannelsen af bakterier og kattebakken fremstår altid indbydende for katten. Fresh & Easy er et super let og miljøvenligt produkt. Fresh & Easy er 100 % støvfrit og hygiejnisk.

Det kan købes billigt i større poser i Bilka

• #6   11. nov 2009 Tak for jeres svar.

Vi starter med både det killingen kender og vores normale (1 slags i hver kattebakke) og så holder vi øje med ham i starten. Når han bruger begge slags så skifter vi til kun det normale.

Kommentér på:
Kattegrus , IKKE klumpende

Annonce