Kattegrus , IKKE klumpende {{forumTopicSubject}}
Har brug for et godt råd. Vi har 2 katte og får en 12 ugers killing på fredag og skulle derfor skifte til ikke klumpende kattegrus. Jeg har hidtil brugt kattegrus som kan skylles ud i toilettet (fra Maxi zoo) og skifter tilbage når killingen er stor nok. Men ligenu ved jeg ikke hvad jeg skal bruge. Jeg har efter råd brugt noget der hedder noget med ekstra fra Superbrugsen , men det støver, de slæber det endnu mere rundt end det jeg ellers bruger og det værste er at deres ellers fine hvide poter nu er orange (selvom de er meget renlige). Jeg ønsker et ikke klumpende, ikke støvende og ikke misfarvende kattegrus. Jeg vil ikke have kattegrus der er affarvet eller indeholder parfume da jeg ikke tror at det er sundt. Kan man finde kattegrus som opfylder mine ønsker og hvis ja , så hvor ? Helst nget der kan købes i danmark , da vi som sagt får killingen på fredag og allerede efter få dage med det der ekstra grus så hader jeg det. Hvem kan hjælpe ? Hvornår kan jeg skifte tilbage til klumpende , altså hvor gammel skal killingen være ?
okt 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 9
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 65
jun 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 98
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 13
Det kan købes billigt i større poser i Bilka
okt 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 9
Vi starter med både det killingen kender og vores normale (1 slags i hver kattebakke) og så holder vi øje med ham i starten. Når han bruger begge slags så skifter vi til kun det normale.
Kattegrus , IKKE klumpende