{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.289 visninger | Oprettet:

Godt groft klumpende kattegrus? {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Jeg leder efter noget godt groft klumpende kattegrus, men det skal være noget jeg kan købe hos en dyrehandel i Storkbh. området, da jeg af en eller anden grund ikke kan bestille over nettet, og da jeg får min kat om en uge, skal det jo skaffes inden da!

Håber i kan hjælpe mig smiley

( Jeg ville helst have fingrene i Lindo Cat eller noget i den stil, kan bare ikke finde det tæt på mig smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt groft klumpende kattegrus?
  • #2   1. jul 2011 Okay smiley Er der ikke flere slags Ever Clean? Eller husker jeg forkert?

• #3   1. jul 2011 Jeg bruger det man kan købe i rema1000 det hedder landlort og det virker rigtig godt

• #5   1. jul 2011 Groft kattegrus er efter min mening noget fanden har skabt i vrede smiley

Det der efter min mening er aller aller bedst og også mest økonomisk kan købes i Maxizoo i København : (link fjernet)

Du kan se navnet og mærket her: (link fjernet)

• #6   1. jul 2011 Lige en tilføjelse - Maxizoo er iøvrigt et meget økonomisk sted at købe foder, udstyr og kattegrus i det hele taget og kvaliteten på deres produkter er simpelthen i top - jeg handler UDELUKKENDE foder og udstyr til mine hunde og katte der, fordi jeg simpelthen ikke vil nøjes med mindre, og når maxizoo så tilmed er billigere end selv Netto, Aldi osv. så ser jeg ingen grund til at handle andre steder smiley

• #7   1. jul 2011 Hvorfor køber du ikke det hele i Tyskland - meget billigere - leveret lige til døren indenfor en uge med GLS

www.zooplus.de

• #8   1. jul 2011 Men lige et hurtigt pssstttt ....

MaxiZoo har denne uge, tror det gælder til lørdag, Extreeme Classic 15 kg for 80 kr. Det er fint klumpende grus

• #10   1. jul 2011 Jeg har lige selv været i Maxi Zoo og forhørt mig, og det skal være groft, da hun er en sibirisk skovkat - semi langhårs kat og gruset derved kan sætte sig fast i hendes tufser..

Jeg købte Maxi Zoos eget grus, Multi Fit Bio Clean - så må vi se om det er noget, har aldrig hørt om det før, men det skulle være godt klumpende og også tage lugten.. Nu prøver jeg det, og så må jeg ellers se om jeg sidenhen kan få købt det jeg skal bruge over nettet.. For har jeg nemlig prøvet - og har købt ting fra nettet før, nu går den bare helt i koks når jeg prøver så har opgivet lige i denne omgang..

Tusind tak for jeres råd smiley

• Jytte H
    Jytte H Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 4
    #11   1. jul 2011 sikke noget fis, jeg har skovkatte som er semilanghår og jeg bruger KUN fint grus, det samme gør masser af dem jeg kender med langhårs Semlanghårs katte.

Godt grus klumber bare ikke på den måde

• #13   1. jul 2011 De sidder skam mellem tæerne Krista smiley

Citat fra min opdrætters hjemmeside:
    "Så generelt anbefaler vi grus af grove korn, som er klumpende. Man skal huske at de Sibiriske katte har lange strittende hår mellem trædepuderne, som kaldes tufser, hvilket gør at kattegrus der er lavet af fine korn, ofte hænger i og bliver slæbt rundt i hele huset."

• #14   1. jul 2011 Jeg følger blot min opdrætters råd, og hun / de har opdrættet katte siden 2004, så dem har jeg tiltro til.. Siger ikke, at det andet ikke virker efter hensigten, men jeg lytter og stoler på at min opdrætter ved hvad hun snakker om!

Kommentér på:
Godt groft klumpende kattegrus?

Annonce