3.289 visninger
|
Oprettet:
Godt groft klumpende kattegrus? {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Jeg leder efter noget godt groft klumpende kattegrus, men det skal være noget jeg kan købe hos en dyrehandel i Storkbh. området, da jeg af en eller anden grund ikke kan bestille over nettet, og da jeg får min kat om en uge, skal det jo skaffes inden da!
Håber i kan hjælpe mig
( Jeg ville helst have fingrene i Lindo Cat eller noget i den stil, kan bare ikke finde det tæt på mig )
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 74
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 29
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 535
Det der efter min mening er aller aller bedst og også mest økonomisk kan købes i Maxizoo i København : (link fjernet)
Du kan se navnet og mærket her: (link fjernet)
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 535
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
www.zooplus.de
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
MaxiZoo har denne uge, tror det gælder til lørdag, Extreeme Classic 15 kg for 80 kr. Det er fint klumpende grus
mar 2011
Jeg købte Maxi Zoos eget grus, Multi Fit Bio Clean - så må vi se om det er noget, har aldrig hørt om det før, men det skulle være godt klumpende og også tage lugten.. Nu prøver jeg det, og så må jeg ellers se om jeg sidenhen kan få købt det jeg skal bruge over nettet.. For har jeg nemlig prøvet - og har købt ting fra nettet før, nu går den bare helt i koks når jeg prøver så har opgivet lige i denne omgang..
Tusind tak for jeres råd
dec 2009
Følger: 1 Katte: 3 Svar: 4
Godt grus klumber bare ikke på den måde
mar 2011
Citat fra min opdrætters hjemmeside:
"Så generelt anbefaler vi grus af grove korn, som er klumpende. Man skal huske at de Sibiriske katte har lange strittende hår mellem trædepuderne, som kaldes tufser, hvilket gør at kattegrus der er lavet af fine korn, ofte hænger i og bliver slæbt rundt i hele huset."
mar 2011
Godt groft klumpende kattegrus?