{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Klumpende VS Ikke klumpende :)? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg forsøgt med lidt af hvert af kattegrus men har svært ved at finde noget jeg synes er passende.

Så nogle gode forslag vi har en kastrat der tisser meget.
Og en killing der ikke er kastrat så det skal kunne tage noget lugt også smiley

Og helst ikke svine for meget smiley

Håber i har nogle gode ideér smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klumpende VS Ikke klumpende :)?
  • #2   20. jun 2010 Til killinger over 8-10 uger bruger jeg helst klumpende grus, min personlige favorit er Golden Grey Odour.

• #3   20. jun 2010 Jeg bruger de dér krystaller der hedder "Fresh and easy".. Det er faktisk rigtigt godt. Det lugter overhovedet ikke, og det holder i lang tid smiley
    Det eneste "problem" der er, er hvis man ikke har en lukket kattebakke.. Så kan de der krystaller lige pludseligt findes overalt! Især hvis man har en hund, der synes de er sjove at slikke på..

• #4   20. jun 2010 Hehe Har heldigvis ikke nogen hund endnu smiley
    Det lir ikke før vi har vores ejen have smiley

Hvor køber i de forskellige henne evt en hjemmeside hvor man kan læse om det smiley ?

• #6   20. jun 2010 Mine katte er temmeligt store, og tisser tilsvarende meget, og der synes jeg desværre overhovedet ikke det klumpende duer, det sætter sig fast i bunden af bare en tissetår, ligemeget om bakken er fyldt halvt op af grus, så det eneste jeg føler virker herhjemme er catsan, det hvide ikkeklumpende, som heldigvis nu kan køber online til en okay god pris , kontra de 55-58kr pr 10 liter det koster i supermarkederne og Maxizoo smiley

• #7   20. jun 2010 Jeg bruger Dyregodt klumpende kattegrus, , købes i fakta for 24,95
    Har prøvet mindst 20 forsk slags men enten synes vi ikke om (lugtede for hurtigt) ellers var det kattene

Til 2 katte bruger vi 2 poser om ugen og vi har ingen lugtgener, folk somhar været kommet her og kommer kan ikke lugte der både er katte og en hund i hjemmet

• #8   20. jun 2010 Jeg bruger også Extreme Classic, det er klumpende og indeholder babypudder der tager den værste lugt.. og det er så nemt at holde rent smiley
    Jeg bruger aldrig andet. er rigtigt godt tilfreds med det smiley

Kommentér på:
Klumpende VS Ikke klumpende :)?

Annonce