{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tit??
  • #1   18. sep 2004 hmm... det er med forskel... min hver anden dag ...
    da jeg selv syntes det er irreterende når folk ijke svare ..eller hvis her ijke sker noget så jeg er her inde rimeligt tit ,,, ! da jeg besvare nogle indlæg og gerne vil havde en debat og en diskustion op og køre !
    mvh.steffie..!


  • #2   18. sep 2004 kender godt det men at folk ikke svare... død irreterende! men jeg er også herinde dagligt for at chekke og give kommentare osv.

  • #3   18. sep 2004 Jeg er inde og kigge i hverfald en gang om dagen og nogle gange flere gange på en dag, hvor jeg afgiver min stemme i de udfordringer der er igang. Jeg syntes også at det er irreterende at folk ikke svare på de udfordringer man sender dem. Det går nemlig op til 7 dage før de bliver slettet automatisk, så man kan sende dem til en anden.



  • #4   18. sep 2004 Ja lige netop.. Der sker ikke så meget herinde.. Og det er træls at nogen folk lader det gå så længe imellem deres besøg.. og jeg er enig om at vi skal have nogle flere debatter osv. op og kører.. For det gør det hele meget sjovere..
    M.v.h Heidi


  • #5   18. sep 2004 Jeg er herinde mange gange om dagen - og dermed når jeg at stemme på alle de udfordringer som der er! Synes ikke der er ret mange som afgiver stemmer!!!

  • #6   18. sep 2004 Jeg tror også jeg er herinde et par gange om dagen... Det er lidt forskelligt. Nolge dage er jeg her ikke, men andre dage er jeg her tit. Men nok mest dagligt når jeg alligevel sidder og tjekker mail og skriver osv.

Kommentér på:
Hvor tit??

Annonce