{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

hårbolde, hvor tit? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Min et årige hankat er begyndt at kaste hårbolde op ret tit, i gennemsnit vel ca. hver 4. dag på trods af, at jeg børster ham lidt hver dag. Jeg fodrer med Sanabelle og Orijen tørfoder og Applaws vådfoder. Derudover giver jeg en daglig håndfuld 'snack' af Iams Hairball. Kattegræs har de altid stående.
Det har ikke altid været så galt med hårbolde, det er blevet en del værre de sidste par måneder.
Mit spørgsmål er vel så egentlig, om det ikke er alt for tit, at kaste hårbolde op?
Hvad kan jeg mon ellers gøre/ gøre anderledes?

På forhånd tak smiley
Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hårbolde, hvor tit?
  • #1   21. nov 2010 Det kan måske hjælpe med lidt kattemalt.

  • #2   21. nov 2010 Kattemalt på tube har jeg forresten også forsøgt at give lidt af ca. hver anden dag, glemte jeg at skrive smiley
    Men synes faktisk at det tidsmæssigt passer godt med, at jeg begyndte at blande deres Sanabelle med en smule Orijen, kan det mon have en sammenhæng?
    Umiddelbart skulle Sanabelle vist indeholde det de kalder "Hairball-Passage-Systemet".


  • #4   22. nov 2010 Jeg tror ikke, at det kan have så stor betydning at du har blandet lidt Orijen i hårbollefoderet. Hver 4. dag er godt nok tit, men det er da godt at hårbollerne kommer op. Jeg ville børste kattene ekstra meget, så der kommer færre hår i maven.

Kommentér på:
hårbolde, hvor tit?

Annonce