{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

"Gå væk kat" {{forumTopicSubject}}

Hej misseslaver!

Jeg har et spørgsmål vedr det her "Gå væk kat" produkt.
Jeg har overvejet at sprøjte med det oppe på vores køkkenbord.

Jeg har som sådan ikke noget problem i at de løber deroppe, men vores MCO har fået en idé om at han skal skubbe ting som står på køkkenbordet ned på gulvet..

I nat var det brødristeren og min medicin samt køkkenrullen, og jeg syntes altså det er en ret dyr affære at få ødelagt mine ting..

Hvis jeg nu feks sprøjter i kanten mod væggen, er det så så slemt at de helt holder sig væk fra køkkenet? For det er jo ikke meningen, de skal bare holde op med at smide tingene på gulvet.

pft

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Gå væk kat"
  • #1   11. okt 2009 jeg har ikke noget positivt at sige om gå væk kat andet end de første to minuter har det en frisk citrus duft.... det virker slet ikke på min kat.... det bedste du kan gøre er at søger for at der ikke er nogle ting den kan vælte ned som kan gå i stykker og være til farer for sig selv.... her tænker jeg på dine piller hvis glasset går i stykker og den spiser et par stykker og hvis der er/kommer nogle skarpe ting så den kan skære sig...

• #2   11. okt 2009 Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at ligge staniol på bordet. for kattene kan ikke li at gå på det. Det virkede på mine .. (:

Lykke til.

• #3   11. okt 2009 jeg har brugt det på vores sofa - de gør det stadig lidt en gang i mellem, men når jeg bare viser dem flasken løber de deres vej smiley så jeg synes det har en effekt

• #4   11. okt 2009 staniol virker heller ikke på min kat... hvis han kan få fat på rullen gør han det og han sntes det er rigtigt sjovt at se hvor langt det er og hvor mange hulder han kan lave i det.... det er så ikke så sjovt når vi skal pakker vores mad ind....hi hi hi

• #5   11. okt 2009 Skal lige sige at mine pilleglas ikke er af glas, så de kan ikke blive smadret, men det er da irriterende at de ligger nede på gulvet hver morgen når jeg vågner sammen med brødristeren og andre ting.

Jeg vil prøve de forskellige ting i har fortalt om..
    Jeg har selv prøvet vandpistolen, den har han ikke en sk** respekt for..

• #6   12. okt 2009 Jeg har heller ikke god erfaring med "gå væk" produkter.. Det virker mens det er vådt, hvor det har en meget stærk citrus lugt.. Men så snart det er tørt reagerer de ikke på det..

• #7   12. okt 2009 Lonnie N : Er det virkelig rigtigt ? Hold da op. Har ikke hørt om nogen katte der kan li at gå på staniol før.. hehe.

Håber der er noget du kan bruge så den ikke render de steder den ikke må (:

God dag til alle .. (:

• #8   12. okt 2009 Det er ikke sikkert det virker, herhjemme virker go væk kat modsat smiley

Kommentér på:
"Gå væk kat"

Annonce