{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

GÅ væk kat {{forumTopicSubject}}

Mine katte krædser forfærdeligt meget i min væg i køkkenet, og det må de selvfølgeligt ikke, de gør det kun når jeg ikke er hjemme, så jeg kan ikke nå at skælde ud eller noget :-s
Tænkte på om man kunne sprøjte noget gå væk kat på ???
hvor man evt kan købe det og om det overhovedet virker..
de har krædsetræer og det hele, meeen tapetet er sjovere :-s

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GÅ væk kat
  • #1   20. okt 2008 Tja det gjorde mine også og lige rundt om hjørnet sad et krassebræt ,men nej tapetet ,så satte vi et krassebræt op der hvor de har krasset og så holdt det op ,så der sidder rundt om hjørnet ,

• #2   20. okt 2008 Køb noget katteparfume og dryp på krædsetræet det plejer at hjælpe smiley

• #3   20. okt 2008 det hjælper ikke :-s har prøvet med de baldrian dråber

• #4   20. okt 2008 tja, pas på med gå væk kat, nogle katte nyder faktisk duften af det.. Og ja min er en af dem..

• #6   20. okt 2008 Jeg har prøvet at købe noget lignende engang.

Jeg fik at vide af dyrehandleren, at det ikke kunne lugtes af mennesker, men at katte ikke kunne fordrage lugten af det.

Vil bare lige sige: FØJ HVOR DET STINKER!!
    Enten er både jeg og min kæreste født med for god lugtesans, eller også kan mennesker godt lugte det!

Snow havde den dårlige vane at kradte i hjørnerne af sengen i soveværelsen, så jeg sprøjtede det på.
    Dette resulterede i, at vi knap nok kunne sove i lokalet.

Så jeg ville nok prøve med noget andet, hvis jeg var dig.

• #7   20. okt 2008 Drop det gåvækhalløj. Prøv i stedet at spraye forbudtkradsestederne med Feliway. Så lugter det for katten som om den allerede har sat duftmærker der smiley
    Kradsetræer og brætter er kun gode at kradse i, hvis de står de rigtige steder. Måske et ekstra kradsebræt i køkkenet ...

• #8   20. okt 2008 Ja enten sprøjt med feliway eller løs problemet ved at sætte en kradsebrædt op der hvor de kradser nu. Jeg synes også det er synd at bruge alt mulig stads der skal "skræmme" katten væk. Det er meget bedre at bruge noget der virker naturligt på katten som feliway gør og at tingene pludselig "dufter rigtigt" og derfor ikke behøves at skulle duftafmærkes på.

Feliway er også god at bruge til at sprøjte på nye møbler fra starten af så de ikke dufter "fremmed" og katten vi føle sig "nødsaget" til at duftafmærke på dem for at få dem til at dufte trygge og hjemvante.

Kommentér på:
GÅ væk kat

Annonce