1.281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

min hankat har smerter :( min hankat har smerter :(

hej alle.

jeg er virkelig bedrøvet, og må bare ud med det. og har ikke kunne få fat i nogle dyrelæger, og dyrehospitalet lukkede kl 4

det har varet i nogle dage. vi havde godt bemærket at der var noget galt med ham, men vi kunne ikke forstå det. hans hale var konstant opblusset, men det har den været før, når vores to katte har haft en stor slåskamp. men så i dag da jeg kom hjem fra arbejde, lå han bare helt stille på gulvet og trækkede vejret hurtigt. så jeg skyndte mig at ringe rundt til alle de steder jeg kendte til, men fik inten en sygeplejske der sagde at dyrelægen var gået hjem, eller en telefonsvare. og det hjalp jo ikke rigtig at bestille tid til næste dag.
han har det bedre nu men men men. han har tisset og pøllet over det hele, bogstavligt, og det er små bøller, der kunne ligne at han har haft hård mave. han har tisset på sig selv flere gange. min kæreste prøvede så at vaske ham lidt ren, men mens han sad med en klud og tørrede det af, så tissede han ud over sig selv.
han plejer at pive og brøk sig hvis vi samler ham op, men han var helt slap. han spiser næsten intet, men det virker som om at han gerne vil spise, men at det gør for ondt, og han taber eller smider tit maden ud af munden.

når han tykker, kommer der en mærkelig knækkende lyd, og det lyder som om det kommer fra hans kæbe, så har kun givet ham blød kost.

lige nu går han rundt, og han har mere oprejst hoved, men han ser stadig ud til at have det ¨dårligt, så tager ham til dyrelægen i morgen.

men på trods af at han nu går rundt, har han lige bøllet langt gulvet mens han gik

jeg har virkelig bare lyst til at græde, og holde ham tæt ind til mig, men har ladet ham værre, for tror det er bedst.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hankat har smerter :(
Kommentér på:
min hankat har smerter :(

Annonce