{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Min nabo burde ikke have kat :'( {{forumTopicSubject}}

For ca. 1,5 måned siden flyttede min kæreste og jeg i en ny lejlighed med vores dejlige piger..
Vi har fået nogle super skønne naboer, som også har katte.. Lige ved siden af os, bor der en ung herre, fuld fart på hele tiden, ikke særlig meget hjemme, og han har den dejligste sorte kat, Nero.. Mig og min overbo har gået og passet den hver dag, i en måned nu, fordi manden aldrig er hjemme.. Vi stiller mad til den udenfor døren, da katten ikke har mulighed for at komme ind fordi, som sagt; dens ejer aldrig er hjemme!
Når du rører Nero, får du ikke indtrykket af en rask kat. Nej tværtimod! Den er fyldt med sår og bylder. Den har tabt sig fra 8 kg, til 4 kg, og den har bare ingen livslyst.

Da jeg skulle køre min kæreste på arbejde i morges, kom jeg ud til et frygteligt syn!
Nero lå på min dørmåtte, og da jeg kaldte dens navn, bevægede den sig ikke.
Jeg løftede blidt hans hoved, og han havde et slemt sår ved halsen. Han kunne næsten ikke se ud af hans øjne, da de var fyldt med "gardiner". Evt. betændelse.
da jeg kom hjem igen 10 minutter senere, var han væk.
Jeg gik direkte op til min overbo, og vi blev enige om at skride til værk, før det var for sent!!

Nu har jeg ringet til dyrenes beskyttelse, som gerne vil have finger i både Nero og hans ejer.
Jeg har fået til opgave at passe Nero, og rense hans sår. Den flinke dame fra dyrenes beskyttelse kommer senere med noget fusidin salve til mig.

Jeg siger bare, GODT vi har dyrenes beskyttelse!!

Min nabo burde ikke have kat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min nabo burde ikke have kat :'(
Kommentér på:
Min nabo burde ikke have kat :'(

Annonce