28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Min ene kat vil ikke være hos mig... {{forumTopicSubject}}
Tror det har været sådan 4 - 5 dage nu...
Min kat Ymer plejer at ligge inde ved mig hele dagen og også om aftenen..... Og vække mig et par gange om natten.
De sidste mange dage har den overhovedet ikke lagt i sengen.. Heller ikke på sofaen, sin faste puff eller i sin hule...
Han kommer ind og spiser, men så løber han hurtigt forbi mig og ud igen.
Ringede til dyrlægen, og spurgte om de havde en ide om, hvorfor han ikke gider mig.
De spurgte om han havde feber, men han virker ikke varm. Han spiser og drikker også normalt.
Jeg ordnede have for nogen dage siden, men derfor burde han vel ikke blive ude. Den eneste ændring er er sket den sidste uge er, at jeg har ryddet op i haven og plantet blomster.
Min kat har mange flåter men det har han også haft de 2 foregående somre...
En gang var han fornærmet, fordi jeg havde været hos familie i en weekend, så selvom han blev tilset af nabo hver dag flere gange dagligt, så gik der 14 dage, før han gad være tæt på mig igen.
Han lægger i sin hule udenfor. Har 3 gange været ude for at ae ham - Den ene gang tog jeg ham op, og han spandt kort og ville ellers hurtigt ned igen....
Kan han være fornærmet over noget?
Har I oplevet noget lignende?
Tror I det går i sig selv?
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Så ignorere jeg ham lidt også er jeg lige pludselig interessant igen.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Dorthe: Kan ikke fjerne alle flåter på ham, da det er rigtigt slemt i år... Prøver og prøver og fjerner og fjernet men det gør ondt på ham og han mister tålmodigheden og stritter imod og går.
I lørdags fik jeg selv en flåt, der sad fast i nakken som en nabo fjernede. Flåtmiddel hjælper ikke på ham.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Tøsen har også perioder hvor hun ikke gider gå med mig i seng, så er det bare sådan og på et tidspunkt så vil hun igen
Selvfølgelig kan han være blevet fornærmet over noget, men tror blot det er fordi der er andre mere spændende ting at tage sig til lige nu
dec 2011
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.103
Mine er der forår i, lige nu, hvis Røde havde kattelem var han ude det meste af døgnet.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Loke er helt sin egen og ham kæler jeg meget sjældent med... tilgengæld sover han hos min datter og er hendes kat... Han snakker kun med mig når han vil have dåse mad eller ud
dec 2011
Har en lille teori i mit hoved...
Kan det evt. være fordi, der er kommet et par nye katte til området? Hører tit katteskrigeri eller hvad man kalder den hylen sidst på aftenen eller hvis jeg er vågen om natten..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.103
Min ene kat vil ikke være hos mig...