Min kat ude/inde - uenig nabo {{forumTopicSubject}}
en af mine naboer ringede på min dør og sagde min kat ville ind, lukede døren op og katten gik jeg ved hun helst vil være ude så længe vejret er til det, så sagde bare tak men at hun helst ville være ude, så sagde hun at løbte var kørt for min kat, hvilken jeg tænk HVAD? hun er van til og gå ud og ind som hun vil hvorfor skulle løbet været kørt for hende, det var fordi hun havde set hun havde sat udenfor i regn vejr men halløj min kat ville bare ikk ind så lod døren så på klem så hun kunne gå ind og ud, men katten valgt og blive ude.. underlig nabo,
senere kom hun igen at vis jeg ikk lukkede hende ind ville hun søgre for hun blev fjernet fordi jeg svigtede katten,
så kune jeg ikk længere holde min mund jeg råbte og skeg at hende fordi min kat mangler bestemt slet ingen ting hun kan spise 3 forskellige steder inde ude og på trappen, hun kan gå ind og ud som hun vil men vil helst være ude, dog inde om natten. hun går tur med mig når jeg lufter hunde. og kæler med hende når hun er inde..
syntes i jeg sviger min kat så??
for jeg ser på at en kat helst skal være ude da de er natur dyr ikk??
og hun kan gå ind os selv om det regner men vælger selv og blive ude ..
så kan jeg da ikk svigte hende kan jeg? burde jeg holde hende inde selv om hun ikk vil??
hva syns i??
kram
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
så synes ikke du skal tag dig af hvad din nabo siger
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
Hvad bilder hun sig ind, hun har åbenbart ingen forstand på katte!!!
mange katte nyder at sidde ude på trappen og følge med i tingene. Bare fordi det småregner, betyder det jo ikke de vil inde, mange katte mærker det slet ikke igennem pelsen.
Hold kæft jeg havde flippet rådden skråt på den nabo, gid sådan noget skete for mig, de skulle bare lige prøve!
For man ved selv, som katte elsker, at katten kommer først, og jo egentlig har det bedre end en selv:)
Så du var i din ret til at eksplodere:) Og meldes du, og der kommer nogen og tjekker, skal du ikke være bekymret, de vil jo se katten har det som blommen i et æg!
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 24
okay jeg skulle lige høre hvad ander syns om at min kat er ude..
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Til det du skriver med at katten er naturdyr, der er vi så ikke enige.
Tamkatten er ikke et naturdyr. den er et kæledyr fremavlet af mennesker, til mennesker. Det er altså i mine øjne det samme som at lade sin hund strejfe vildt i nabolaget. De er ikke bygget til udelivet efter min mening, eller snarere så er udelivet ikke bygget til dem. Her tænker jeg på trafik og skræmmende mennesker, samt RIGTIGE vilde dyr.
dec 2007
det gør jeg sikkert fordi hun kan nemlig ikk li mig pga mine hunde. selv før hun aldrig har snakket med dem og heller aldrig kommer til det syge dame. tro sku ikk hun er strikket helt færdig oveni
sep 2007
dec 2007
men ja underlig dame
nina: det gør hun for hun skal os lige spise inden hun skal sove hehe
det var ikke det jeg mente med natur dyr mente at de helst ville være ude når de er van til det, men skrv dety måske på en forkert måde hehe
dec 2007
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
der er vi helt enige, når først de er vænnet til udelivet, så skal der meget til før man kan retfærfiggøre at gøre dem til indekatte.
sep 2007
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Har tilladt mig at rette din overskrift da "dumme dig" ikke er en sigende overskrift for emnet.
Mvh Julie - hjælpeadmin.
dec 2007
tina. jaah det er hun, . men ja jeg er på vagt, og jeg gik over til hende her over aften , for jo mere jeg kom til og tænke på hende om det hun sagde til jo mere sur blev jeg, så gik over og tog en snak med hende hvilket hun sikkert ikke havde regnet med, da hun blev pænt stille over mit besøg hhe
Min kat ude/inde - uenig nabo