Indekat der burde være udekat / Halsbånd (gps) {{forumTopicSubject}}
Jeg er egentlig ikke katte ejer men det er min nabo/veninde. Hun har en et-værelses lejlighed og en kat hun ikke vil lade gå ud. Jeg har ikke noget imod indekatte, men jeg syntes bare det er ret tydeligt på den kat at det ikke burde være en.
Grunden til at hun ikke vil have den ud er fordi hun ikke vil ud at lede efter den når hun går i seng (ret tidligt).
Jeg spurgte hvorfor hun ikke bare gav hende halsbånd på med gps, men hun er bange for den kan komme til at hænge fast og kvalt som jeg syntes er forståeligt.
Er der en anden på at hænge gps på en kat uden at give den halsbånd på?
Jeg har måske tænkt at man kunne give den sådan en lignende sele på https://www.zooplus.dk/customerpicturedisplay/shop/kat/kattetransport/katteseler/katteseler/461273 med gps på?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.111
Mine har jeg lært, at blive kaldt ind, det er rart selv med lukket have.
Jeg har tidligere haft kat, som jeg gik tur med i sele, det giver også mange glæder for katten, men vil man ikke fortsætte med det, så er det bedst ikke at starte på det.
jan 2008
Følger: 1 Katte: 3 Svar: 1
Vi købte det hos Cdon.dk til omkring 300kr og så skal man betale for et abonnement som gælder 1 år. Det ligger på omkring 300-400kr.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 738 Katte: 12 Emner: 708 Svar: 8.050
http://www.katteindhegning.dk/
der er flere og flere som vælger denne løsning. jeg har haft løbegård i over 20 år og det er det bedste jeg har gjort for mine katte.
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 558
jun 2019
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 8 Svar: 65
jeg går udfra hun ikke har et udendørs område til sin lejlighed, for ellers var det jo oplagt at lave løbegård osv.
dec 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 8
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
#6. I kunne bygge en indhegning/kattegård, når nu i bor i hus. Det er der mange der før efterhånden. Inklusiv jeg selv.
Indekat der burde være udekat / Halsbånd (gps)