Ondt! Ondt!
Vi her hjemme har lige fundet en sommerhus killing i vores have!!! Vi er sikre på det er en sommerhuskat, da den er sky, bange og meget meget sulten! tænk at nogle folk er så onde at de bare kører væk fra deres katte på den måde!
Vi her hjemme har lige fundet en sommerhus killing i vores have!!! Vi er sikre på det er en sommerhuskat, da den er sky, bange og meget meget sulten! tænk at nogle folk er så onde at de bare kører væk fra deres katte på den måde!
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 56
jeg blive også sur når jeg ser det
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 23 Svar: 204
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
Men er det nu også det der er sket..?
Hvis man har sin kat med i sommerhus er man selv ansvarlig for den, det er rigtigt, og hvis den løber væk... Hvad gør man så..? Man prøver at finde den, man leder så det er helt sindsygt, men hvem ved hvor langt den er hjemmefra?
Vi tar ALDRIG vores katte med i sommerhus, for den skæbne er der ingen der fortjener. Jeg er da sikker på de har ledt efter den kat længe, jeg tror seriøst ikke at der er nogen der tar deres kat med í sommerhus og så bare kører fra den. For det er jo en bevidst handling..!
Sys ikk I skal dømme folk på den måde. Men ja, det er synd, og det er sygt ærgerligt at sådan noget sker
Ondt!