{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Nogen havde stjålet min kat!!! {{forumTopicSubject}}

Min skønne kat Felia forsvandt for 5 dage siden.
Og allerede dagen efter kunne jeg mærke noget var helt galt.
Felia plejer kun at være ude maks en time af gangen så kradser hun på døren og vil ind...
Der kom bare ingen Felia og dagene gik og jeg begyndte godt nok at miste håbet på at finde hende.
Spurgte desperat ved naboerne om de havde set en trefarvet hunkat. Men ingen havde set hende.
Gik op og ned af vores grusvej (bor ude på landet) for at se om hun var blevet kørt ned. Men ingen spor af hende....
Men i nat vågnede jeg med et sæt og en kat kradsede på døren og det var min lille Felia som var hjemme igen.... smiley

DOG med et halsbånd på og lugtede helt anerledes... hmmm....
Felia går ikke med halsbånd hos os...

Jeg er bare lykkelig for min lille kat har fundet hjem igen.
Det har været så tomt uden hende i 5 dage.

Nu tør jeg snart ikke lukke hende ud mere :|

http://www.kattegalleri.dk/uploads_large_wm/343151.jpg?09-07-2009%2018:48:34
Lige et billede af min lille kat.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen havde stjålet min kat!!!
  • #1   9. jul 2009 Godt den smukke mis er kommet hjem igen. Er hun øretatoveret? Hvis hun ikke er, så var det måske en god ide at få det gjort smiley

• #2   9. jul 2009 Godt hun kom hjem.
    Det kan være at nogen har troet hun var en tilløber, og derfor enten har taget hende til sig i god mening eller har skrevet en besked i halsbåndet. Prøv at kigge om der er skrevet et telefonnummer i halsbåndet.

Enig med Britta, øretatovering er vigtigt. Men det er selvfølgelig meget at lægge hende i narkose bare for det. Chip kan være den næstbedste løsning indtil videre - det kræver ikke narkose. Men du har så til enhver tid bevis for, at katten er din.

• #3   9. jul 2009 Hun er chippet... :o)

Jeg forstår bare ikke hvis hun er løbet væk og nogen har taget hende til sig.
    Hun går aldrig væk fra gården....
    Jeg er bare glad for hun er hjemme igen...

• #4   9. jul 2009 Ja, hvis hun aldrig går væk fra gården, er det da lidt mystisk, hvis ingen af naboerne kender noget til hendes forsvinden.
    Hvis hun på et tidspunkt skal i narkose, fx i.forb.m tandrensning eller andet, så få hende øretatoveret. Så kan enhver i hvert fald se, at denne kat er nogens.

• #5   9. jul 2009 Tinka D - det vil jeg i hvert fald huske...
    Ville blive rigtig ked af det hvis jeg mistede min kat igen.

• #6   9. jul 2009 Dyrenes Beskyttelse har nogle specielle halsbånd, indleverede katte får på, hvis man er usikker på, om den har et hjem eller ej. Katten bliver så sat ud i samme område, hvor den er fundet.
    Hvad farve har halsbånden? Det fra DB er enten blåt eller grønt (husker det ikke bestemt).

Mine chippede katte, får et C (chip) tatoveret i øret, hvis de af en eller anden årsag skal i narkose.

• #7   9. jul 2009 Tja det ligner nu et almindeligt halsbånd man kan købe til katte.
    Med en lille klokke på?

men anede ikke dyrenes beskykkelse gjorde sådan noget :o)

• #8   9. jul 2009 En chip er en rigtig god ide, MEN den er ikke synlig som en øretattovering, og derfor kan 'almindelige' mennesker ikke se om katten har en ejer.. Det kræver at katten kommer til dyrlæge og bliver tjekket om den har en chip. Det er ikke alle mennesker der bringer en kat til dyrlæge, for at få den tjekket. Men har den et synligt tegn, som tatto, ved dem der finder katten, at den har et hjem et andet sted.. smiley

Godt at din pige kom hjem igen smiley

• #9   9. jul 2009 har du kigget om det var et nummer inden i halsbåndet ?

• #10   10. jul 2009 ja, har kigget.
    Der står ingenting i halsbåndet...

• #11   10. jul 2009 <b>Malene : hvis du ikke allerede har gjort det så tag halsbånet af. så kan det være at dem der har taget hende finder ud af at hun har et hjem. kan self også være de tror det er faldet af.. altså hvis de tager hende igen..
    er hun neutraliseret? ellers har hun måske været i løb, og været ude og lege med drenge :o) Men helt klart er øretatovering en god ting. Min mors kat stak af. efter 3 måneder ringede en ældre herre og fortalte at de måske havde min mors kat, den havde været ved dem i 3 ugers tid. de havde så set opslaget i supermarkedet. Men han vidste ikke engang at katte blev chippet, så han havde ikke været ved dyrlæge for at få det tjekket. han havde bare kigget efter øremærke. så for fremtiden bruger jeg ikke chip. ikke ret mange gider tage til dyrlæge for at tjekke katten for det ..

Mega : min mors ene kat blev chippet da hun fik ham. men da han for noget tid siden blev kastereret fik han også øretatovering. men han fik en ''normal'' en. ikke bare et c. er det forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge ?

• #12   10. jul 2009 Jeg beder specielt om C'et, men jeg ved, at andre gør det samme.
    Er en hel øretatovering utydelig, tænker folk ikke over, at katten også KAN være chippet.

• #13   10. jul 2009 Super gode ide med C'et i øret...

• #14   10. jul 2009 <b>Mega : ja det er da meget smart synes jeg. jeg vidste slet ikke man kunne bede om det..
    men det gør nu ikke så meget at min mors blev ''rigtig'' øretatoveret. for vores dyrlæge bruger en anden metode end de fleste andre dyrlæger. han bruger en rigtig tatoverings maskine, så tatoveringen bliver rigtig flot og tydelig.
    (link fjernet) det er en af mine kattes øretatovering. og sådan ser alle de tatoveringer ud min dyrlæge laver.

Kommentér på:
Nogen havde stjålet min kat!!!

Annonce