killing stjålet :( {{forumTopicSubject}}
Vi fik desværre vores lille Demon stj¨ålet..
en killing af Lilo.
vi fik et tip om hvor han kunne findes.. og rigtigt nok... vi fandt ham ude på en gård hvor han havde levet en lille uges tid som ude/vildkat. hvilket har resulteret i at jeg har tilbragt hverdag ude for at fange ham.. men han vil ikke komme til mig eller nogen prøvede endda at tage lilo med ud i et bur for at kalde ham til os.. men nej.. lige lidt hjalp det.. han spiser mad som de andre katte.. men jeg frygter for vinteren.. jeg har self. givet "tyven" en skæld ud.. mere end det.. jeg fik smadret hans potteplanter.. alt han kunne sige var at killing sad alene ude foran på parkerings pladsen.. ja ca 2 meter fra vores dør!. (han er 10 uger).. jeg skreg at man ikke bare kan tage andres katte.. han vidste ikke helt hvad han skulle sige.. han skal være glad for jeg ikke politi anmeldte ham.. men de vil alligevel ikke gøre noget. ringede og sagde min kat var væk og alt de kunne sige var at den ville komme hjem igen..
Nåh men, det er nu sådan.. at jeg har modvilligt indvillet i at lade demon blive. efter som jeg ikke kan fange ham.. og fordi han.. ja.. nu er blevet som han er . han er 11 uger nu. jeg må ærligt indrømme jeg er rystet.. skuffet.. og yderst ked af det .. aldrig aldrig nogensinde burde sådan noget ske :(..
manden som tog ham.. (han virkede ret ratarderet .. Siger det ikke som en nedladende ting!) lovede mig at tage sig godt af demon.. og hvis han ikke kunne holde til livet, ville han tage ham til dyrlæge og blive aflivet.. som om jeg tror på ham -.- jeg er bare så frustreret.. min lille killing
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
Heldigvis har vi stadigvæk hans søster.. men vi kan godt mærke på hende at hun ikke harham mere.. hun kalder.. Lilo tilgengæld lder vidst ikke last af at han er væk.. det bare .. dt burde ikke ske
nov 2004
jeg skal nok få ham med hjem.. eventually
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Det er hvad der kan ske når ens katte er ude.
Det er træls for dig.
nov 2004
nov 2004
og som sagt.. min parkeringplads hører til huset. så han var på vores grund..
nov 2004
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Godt nok er der stor forskel på et tv og en kat, men mht. at stjæle er det det samme.
Jeg forstår heller ikke hvorfor du går fra dem (heller ikke hvorfor de skal ud i det hele taget), enhver ved jo at sådan noget kan ske. Man har hørt om det så mange gange, at nogen tager en andens kat.
nov 2004
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Rent faktisk er det injurier at beskylde nogen for tyveri, hvis ikke det er sandt, og da katten ikke er mærket, og du ikke kan bevise at det er din, er det altså ikke tyveri.
Det er da surt at have mistet sin killing, men sådan er loven altså nu engang.
Så håb du hellere at ham der (åbenbart i den bedste mening endda), har taget din killing med, ikke læser herinde, for så kan du altså anklages for injurier, og det kan man i værste fald komme i spjældet for.
Hilsen Dorte og de 22 nussemisser.
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Eller ????
killing stjålet :(