{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Scooter forsøgt stjålet igen... {{forumTopicSubject}}

For halvandet år siden købte jeg mig en god scooter, da jeg kører på arbejde og også ud til min kæreste, der bor 30 km fra mig...

For et halvt års tid siden var der nogen, der havde klippet min ene lås over men åbenbart opgav, da de opdagede min skivebremselås i forhjulet...

I wwekenden er den så forsøgt stjålet igen. Den har gang med en skruetrækker eller lignende ned i tændingslåsen. Bliver bare så ked af det.... Jeg er jo afhængig af den scooter og har ikke råd til en ny. Gav 15.000 og nu skal den så på værkstedet for at få isat ny lås...

Plejer at have lidt penge på en opsparing til eventuelle tandlæge eller dyrlægeregninger men den her samt en regning fra told og skat var ikke forudset...

Bliver så ked af man ikke kan have sine ting i fred - Kæledyr er jo også begyndt at komme i farezonen..

Er godt nok trist lige nu....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter forsøgt stjålet igen...
  • #1   3. mar 2013 Hvor træls :-(. Faktisk synes jeg, at det er for galt, at det overhovedet er nødvendigt at skulle have lås på sin cykel og andre køretøjer. Man kan jo sagtens kende sit eget køretøj.

Der var engang en kampagne mod cykeltyveri, hvor sloganet var " De fleste der har en cykel skal faktisk selv bruge den". Jeg syntes det slogan var SÅ godt og rigtigt, men det ville næppe gøre indtryk på cykeltyve smiley

• #3   3. mar 2013 Skide træls - ganske enkelt:(

• #5   4. mar 2013 Jeg troede at det med eksport af stjålne cykler var passé.
    Har fået stjålet flere cykler - også min aller-yndlings-cykel ever :-(. Nu maaaaange år - og flere cykeltyverier - senere, kigger jeg stadig lige en ekstra gang, når jeg ser en mørklilla Kildemoes.

• #7   4. mar 2013 Det er skrækkeligt, at man ikke kan have sine ting i fred!
    Min bror fik min gamle knallert, som han så havde sat på stationen, da han skulle til jylland en weekend. Da han kom hjem igen, var den væk. Han havde låst den fast til cykelstativet (en god tung lås), og så havde han også sat skive bremse på, som hyler, når man drejer styret.
    De havde revet hele cykelstativet op og kørt med den. Jeg synes det er så frækt!
    Tænk, at man ikke kan have sine ting i fred.
    Man gider jo ikke bruge penge på kvalitets ting, som cykler osv. fordi man ved, at de meget nemt bliver stjålet smiley
    Håber du klare regningerne, det er aldrig sjovt smiley

• #8   4. mar 2013 Josefine.
    Det er simpelthen kun fantasien der sætter grænser når de absolut VIL HA en andens knallert.
    Han havde da taget alle forholdsregler man kunne tænke sig:(

• #9   5. mar 2013 Ja, det er ærgeligt. Jeg var så glad for den knallert! Ja det havde han, jeg havde jo købt alle tingene, fordi jeg ikke ville have, at den blev stjålet. Men, at han lader den stå op stationen en hel weekend, er ikke smart, og det kunne han også godt se bagefter smiley Det er trodsalt Helsinge, ikke ligefrem den fredeligste by smiley

• #10   9. mar 2013 Nu har jeg sat min scooter ind i haven, selvom det er ret besværligt at få den hen langs blokken... Beboerrådsformanden brokker sig lidt, men jeg har spurgt min udlejer om lov, og han synes, det var fint, når jeg ikke kan have den i fred.. Der er nu stor kædelås på baghjulet, ratslås selvfølgelig og skivebremselås - Og den står indenfor rækkevidde af sensoren til min katteringklokke, så hvis begge katte er inde, og jeg hører klokken, så er der gæster i haven...

Kommentér på:
Scooter forsøgt stjålet igen...

Annonce