28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Scooter forsøgt stjålet igen... {{forumTopicSubject}}
For halvandet år siden købte jeg mig en god scooter, da jeg kører på arbejde og også ud til min kæreste, der bor 30 km fra mig...
For et halvt års tid siden var der nogen, der havde klippet min ene lås over men åbenbart opgav, da de opdagede min skivebremselås i forhjulet...
I wwekenden er den så forsøgt stjålet igen. Den har gang med en skruetrækker eller lignende ned i tændingslåsen. Bliver bare så ked af det.... Jeg er jo afhængig af den scooter og har ikke råd til en ny. Gav 15.000 og nu skal den så på værkstedet for at få isat ny lås...
Plejer at have lidt penge på en opsparing til eventuelle tandlæge eller dyrlægeregninger men den her samt en regning fra told og skat var ikke forudset...
Bliver så ked af man ikke kan have sine ting i fred - Kæledyr er jo også begyndt at komme i farezonen..
Er godt nok trist lige nu....
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Der var engang en kampagne mod cykeltyveri, hvor sloganet var " De fleste der har en cykel skal faktisk selv bruge den". Jeg syntes det slogan var SÅ godt og rigtigt, men det ville næppe gøre indtryk på cykeltyve
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Har fået stjålet flere cykler - også min aller-yndlings-cykel ever :-(. Nu maaaaange år - og flere cykeltyverier - senere, kigger jeg stadig lige en ekstra gang, når jeg ser en mørklilla Kildemoes.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Min bror fik min gamle knallert, som han så havde sat på stationen, da han skulle til jylland en weekend. Da han kom hjem igen, var den væk. Han havde låst den fast til cykelstativet (en god tung lås), og så havde han også sat skive bremse på, som hyler, når man drejer styret.
De havde revet hele cykelstativet op og kørt med den. Jeg synes det er så frækt!
Tænk, at man ikke kan have sine ting i fred.
Man gider jo ikke bruge penge på kvalitets ting, som cykler osv. fordi man ved, at de meget nemt bliver stjålet
Håber du klare regningerne, det er aldrig sjovt
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Det er simpelthen kun fantasien der sætter grænser når de absolut VIL HA en andens knallert.
Han havde da taget alle forholdsregler man kunne tænke sig:(
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Scooter forsøgt stjålet igen...