869 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ang katte syge Ang katte syge

Hej i gruppen

Jeg har jo Simba og Gizmo men vi har også en anden lille kat der lige fra dag 1 af havde øjenbetændelse og det var vi så nede og fik behandling for .. Hun har stadig problemer med sine øjne og hun vokser ikke ret meget.. Er der nogle der ved om det kunne være kattesyge.. Forstå bare ikke at det så ikke har ramt Simba og Gizmo..?? Håber der er nogle der har en ide om hvad det kan være..

Hilsen den triste kattemor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang katte syge
  • #1   16. okt 2005 Jeg fik gizmo og den lille samtidig ( grunden til at jeg sige den lille er at hun ikke er så stor.. ) De er søskende.. Jeg har bare ingen billeder af hende endnu, derfor er hun ikke herinde..

De er alle vac, og jeg fik dem fra en gård som skulle have aflivet dem og det syntes jeg var syndt. Dyrlægen siger at hun kan ikke forstå hvis den ene skulle være smitte og Gizmo så ikke er..

• #2   16. okt 2005 Snakker med DR.dyr i morgen.. og hører hvad jeg skal gøre..

Hun har kun problemer med sine øjne det er det.. Hun har ikke dårlig mave og hun spiser fint, så det kunne måske være en øjen betændelse igen.. ( håbr jeg )

• #3   16. okt 2005 Hun har fået behandling og det kan jo være det bare ikke var nok med den ene gang,... men snakker med min dyrlæge i morgen.. ( man bliver jo så ked af det )

Tak for de gode svar og råd..*ss*

• #4   16. okt 2005 Der er nogle der mener det er godt at vaske deres øjne med camillie tee ..?? Men skal det ikke kun duppes på..??

• #5   16. okt 2005 May-britt < nej det ved jeg godt men vi har salve fra sidst og når jeg havde snakket med min dyrlægen kunne jeg jo renser hendes øjne først og bagefter dryppe dem med salve..

• #6   16. okt 2005 oki bucket-bente < det lyder som det samme som ziggi har.. jeg skal jo også til dyrlægen i morgen så nu spørger jeg hende lige..
    Jeg gør også det der med teen, men skal nok give en behandling mere.. Hun er så flot, hun er hvid og ligner gizmo hun har bare en sort plet mellem sine øre..*ss* også elsker hun at nusse sammen med mig og ungerne..

Så man blive ked af det hvis de blivr syge

• #7   16. okt 2005 brita < det vidste jeg ikke.. har jeg elleres fået afvide fra dyrlægen af..

• #8   16. okt 2005 marianna < nej hun har ikke sår på sin tunge. Og hun spiser som de andre og leger rigtigt meget.. Hun er en lille bandit.. det eneste er at hendes øjne læber i vand og jeg troede bare at det muligvis kunne være katte syge..

Men jeg tager en snak med dyrlægen i morgen for at være sikre..

• #9   16. okt 2005 i lige måde bucketbente *ss*

• #10   16. okt 2005 kat-ly < det er også det jeg har hørt at en vac er ingen garanti..

• #14   16. okt 2005 Syntes det er så fedt at der kommer så mange gode og velskrevet svar til emnet..

Mange tak for hjælpen. :O)

Kommentér på:
Ang katte syge

Annonce