1.032 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Vi fik ingen stamtavle! Vi fik ingen stamtavle!

Hejsa.

Her for et par år siden købte jeg en perser kat af en tidligere veninde, katten skulle være 1½ år og være med stamtavle.
Da min veninde så kom med den havde hun "glemt" stamtavlen, og hver gang jeg har spurgt hende så har hun ligget i "flytterod" og ved ikke lige hvor den er.
Udover dette har katten øretatoveret, men det er meget svagt, så det kan ikke læses og min veninde påstår at hun i sin tid skrev katten over i mit navn ... MEN jeg har intet modtaget på det.

Hun siger samtidig at hun har prøvet at kontakte opdrætter for at få skrevet navnet ove ( lyder mærkeligt eftersom hun selv havde gjort det) men hun kunne ikke finde hende.

Er der noget man kan gøre ??
Stamtavlen er jeg egentlig ligeglad med, det er mere at jeg jo gerne vil have at hun står i det rigtige navn, hvis hun forsvinder så hun kan komme tilbage til det rigtige sted - kan det overhoved lade sig gøre ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi fik ingen stamtavle!
  • #2   4. jun 2009 Jeg forstår ikke hvor folks samvitighed er henne smiley Det er så usmageligt, den slags..
    Jeg prøvede det med min første skovkat, Jeg hentede katten, hende jeg købte den af var lige flyttet, derfor kunne hun ikke finde den, og så skulle den jo også omregistrerers ; jeg blev sørme klogere, den kom aldrig, og nu er jeg blevet så klog at jeg ved en stamtavle jo ikke bliver omregistreret..
    Jeg tror desværre ikke du kan stille meget op ;
    Hilsen Lene og Høgerstedets skovkatte

• #3   4. jun 2009 Krista N - jeg ved godt at stamtavle og øretatovering ikke har noget med hinanden at gøre.

høgerstedets-skovkatte "killinger tilsalg " J - det er øretatoveringen jeg gerne vil have i mit navn, ikke stamtavlen - den har jeg efterhånden opgivet.

• #4   4. jun 2009 Da jeg købte Silja ville sælgeren også sørge for at hun blev skrevet over i mit navn. Men efter 1-2 mdr var der stadig ikke sket noget. Så jeg indgav selv en adresseændring til registret og det var heldigvis intet problem. De sender en anmodning til den forrige ejer om adresseændringen og sælger kan så godkende den eller lade vær.

• #5   4. jun 2009 smør øret med lidt olie - så træder det tydeliger frem - så kan du søge om det er registreret - er det kke kan du selv registrere det

• #6   4. jun 2009 Okay, takker det vil jeg prøve smiley

• #7   4. jun 2009 Hvis det stadig er utydeligt, efter du har smurt lidt madolie på, så lys på øret bagfra med en skarp lommelygte.

• #8   4. jun 2009 *mega* okay takker smiley

Kommentér på:
Vi fik ingen stamtavle!

Annonce