{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maine coon pels?!
  • #1   29. mar 2009 Hm... syntes det ser ud som om der har sneget sig noget andet ind i ham. Er du sikker på at han er ren maine coon? Ellers så er han flot:)

• #2   29. mar 2009 Jah hans forældre er rene maine coon. De havde både mor og far der hvor vi hentede ham.
    Han er indekat og fylder 6 måneder om en uge ca..

Synes bare ikke hans hår pragt er så stor og fyldig som jeg havde håbet.. Men det kan selvfølgelig være at det kommer. Begge hans forældre var nemlig sindsyg langhåret..

• #3   29. mar 2009 er mange katte som ikke får sin manke før de er fyldt et år smiley

• #4   29. mar 2009 Jeg har på et kuld på 6 killinger set meget forskelligt pelslængde.. Og det er på ægte maine coons.. Så jeg vil sige at er altså meget forskelligt.. Men smuk det er han ihvertfald.

• #5   29. mar 2009 der er stor forskeld på deres pels, men han er smuk din dreng, hos vores udekat maine coon er pelsen tyk og vamset og forjoldsvis lang

på vores inde maine coon er den kort og ikke så tyk, så det svinger meger om det er inde eller ude katte

• #6   30. mar 2009 jeg synes han ligner min Bastian i den alder, men når han går inde får han ikke den største pels, men det er heller ikke altid at ønske sig, alle de problemer man hører om med knuder i pels osv.... men når han vokser til så skal der nok komme mere til, men det er jo meget forskilligt hvor meget de får, min hun kat har masser af pels, mens Bassen ikke har den største pels pragt..

• #7   30. mar 2009 Mine Maine Coon katte er begge indekatte, men har af dommerne til udstillingerne fået af vide at de har enormt meget pels. Og det har de haft siden de var helt små.

• #8   30. mar 2009 Mine mco er brødre..
    den ene er "langhåret" den anden er "korthåret"
    de er indekatte, så det har vidst ikke noget at sige....
    da de blev 9 mdr. begyndte den "korthåtede" at få noget mere pels.. men der er endnu ikke nogen af dem der har fået den store flotte krave... der er ikke andet at gøre end have tålmodighed.. hvis det er en ægte mco, så skal det nok komme....

• #9   30. mar 2009 jeg var lige inde og lure ham...
    Han er skøøøøøøøøøøøn! - der skal nok komme noget mere pels på ham.
    Han er godt nok en stor kat...
    Min tiger på 10 mdr. vejer mindre end ham smiley

• #10   30. mar 2009 Jeg kan ikke huske, hvornår min Cody fik sin manke, men pels det har han altid haft meget af, også selvom han var indekat de første 5 år.
    Avalon har også altid haft meget pels.

Kommentér på:
Maine coon pels?!

Annonce