Kattebakke {{forumTopicSubject}}
Jeg skal flytte i en ny lejlighed. Den er noget mindre end den jeg har nu. I min nuværende gamle lejlighed har jeg en entre, hvor der er plads til kattebakken. Den nye lejlighed er helt nybygget, og I mange af de mindre har de sparet på pladsen i entreen.
Så jeg tænker, at stille kattebakken der, hvor der er lavet plads til opvaskemaskinen i køkkenet. Jeg bor alene, og har aldrig haft brug for en opvaskemaskine.
Men der er også plads på toilettet, hvor den kan stå.
Hvor ville I egentlig sætte den?
Der er vel fordele og ulemper ved det hele. I køkkenet er det ikke så privat for hende, som på badeværelset. I badeværelset tænker jeg, at der altid er lidt fugtigere og måske vil gruset blive lidt tværet ud på gulvet?
I kan se på tegningen med de røde krydser, hvor jeg har tænkt at sætte den.
Hvad er jeres erfaringer
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 740 Katte: 13 Emner: 709 Svar: 7.986
og som du også skriver så er der fugtigt derude, og noget grus er mere tilbøjligt til at trække fugt
køkkenet ville jeg nok vælge. evt hæng et gardin foran hullet, så man ikke lige ser bakken som det første
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.118
Da jeg havde Mitti, satte jeg den på værelset, når der var mange gæster, efter Røde blev alene, så jeg, at han kun brugte den som stod på badeværelset, så den jeg havde i stuen, blev nedlagt.
Sørg for en god måtte, så gruset ikke spredes, og jeg har en lille kost og et fejeblad oven på bakken, så er det hurtigt, at feje op, hvis det spredes,,, pas på afløb, jeg har kun et i brusekabinen, og der kommer Røde ikke.
Gruset bliver ikke vådt, det har jeg aldrig oplevet, men jeg ville så aldrig have den i køkkenet, nu har jeg køkken og stue ud i et, så den jeg havde i stuen, blev flyttet, hvis jeg havde spisende gæster, ikke når det kun var min søster, og der var en dag, hvor vi var mega glade for, at vi var færdig med at spise, da bakken blev brugt til nr 2
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 377 Katte: 4 Emner: 183 Svar: 7.514
Gruset klistrer ikke mere og personligt synes jeg at det er mere hygiejnisk end i køkkenet.
Jeg har en dørstopper på døren, så der ikke er nogen der lukker døren.
Min stod altid i badeværelset indtil jeg flyttede til noget større, så nu er dørstopperen bare flyttet til bryggerset
Kan lige se at jeg står og laver mad - og pludselig kommer der en "liflig stank" op fordi at der lige er en der skal i bakken....
Detpotrummet... er det måske en mulighed?
mar 2020
Følger: 2 Følgere: 4 Emner: 9 Svar: 4
Kattebakke