{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

ha ha ha ha 5 uger gamle "løver" {{forumTopicSubject}}

de er 5 uger i dag

jeg er lige gået fra blød kost (KMR med A/D) de har fået lunet oksefars i dag....ej i skulle have set dem.....drengene blev løver, pigen gider ikke rigtigt ándet end missemors mælkejunger.....men for søren det var sjovt at se.... tøsen får blandingen på sprøjte, da hun ikke kan finde ud af en underkop.
jeg giver dem tilskud 3 gange i døgnet....missemor har dog stadig masser af mælk og passer dem fint... deres vægt ligger fra 550 til 585 g.....
jeg giver KMR blandet med A/D
kogt fisk med cremfraise

jeg vil blive glad for nogle flere ideer til hvad jeg kan give dem.....deres maver er fine og de bruger bakken med træpiller

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ha ha ha ha 5 uger gamle "løver"
  • #1   7. dec 2008 Prøv også at give dem nogle lange, tynde strimler råt oksekød.
    Så skal du se små knurrende miniløver med søm i vanterne.
    De har spidse tænder nu, og dem skal de bruge.

Ellers kogt fisk ell. kylling, bladet med lidt rå havregryn ell. kogt ris ell. moset kartoffel + kogevandet, ostebidder, hakket hårdkogt æg.
    En tynd skive rugbrød med margarine og leverpostej, skåret i terner, er også guf.

Og så har du vel killingetørfoder stående til dem?

Husk så også, at deres mor ikke står ude i skoven og laver vådmad til dem smiley

• #2   7. dec 2008 Hi hi - det rigtigt sjovt at de, når den ene killing forsøger at holde den anden væk med forbenene, samtidig med den knurrer og tygger....

• #3   7. dec 2008 Mega.... ha ha ha mormis laver vådmad..... nej der står skam babycat RC og vand til dem i kravlegården.....til fri afbenyttelse

men det er altid rart at få lidt ideer....

• #4   7. dec 2008 Jeg vil bare sige:

Nøøøj hvor er du søød - dejligt *S*

• #5   7. dec 2008 Anne .... man skal være "sød" ved småtlinger, de har jo ikke selv bedt om at komme til verden....
    Tak Anne....jeg vil jo bare mislingerne det bedste.....

og for hunde de er dejlige....ville ønske de ikke var solgt

Kommentér på:
ha ha ha ha 5 uger gamle "løver"

Annonce