825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Sammenføring af killing og ungkat Sammenføring af killing og ungkat

Hej alle katte-eksperter

Jeg har en ragdoll indekat på 11 måneder, som skal sammenføres med en lille killing på 12 uger.
Indtil videre har den store kat ikke vist negativ interesse, men tværtimod været nysgerrig, dog også lidt tilbageholdende.
Den lille killing er meget kontaktsøgende og har flere gange gnedet sig op af den store.

Nu kommer problemet så.. den store kat kan finde på at bide efter og hoppe ovenpå den lille (jeg ved godt, at det er en del af det hele med dominans). MEN jeg synes bare, at det ser SÅ voldsomt ud, når der er så stor størrelses forskel (især når den store bruger munden).

Er det normalt - og ville I være bekymrede? Hvordan skal jeg forholde mig til det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sammenføring af killing og ungkat
  • #1   15. jul 2022 Det er helt normalt killingeleg
    men syntes du at det går for vildt for sig her i starten så tag en drillepind eller andet og få den stores opmærksomhed væk fra den lille. Brug leg til det
    ikke noget med at skælde ud

da Herman var bette legede han med plejefar SImba. Og det så også ret voldsomt ud. stor coon og en bette huskat. men de store er godt klar over at det er en baby de leger med

• #2   16. jul 2022 Jeg havde nok valgt en lidt ældre killing. 12 uger er lige tidligt nok. Jeg afleder den stores opmærksom, hvis jeg synes, at det er lige voldsomt nok.

• #3   16. jul 2022 Helt naturligt smiley
    Den lille skal jo opdrages og det foregår ikke særlig pædagogisk mellem katte smiley

Kun hvis der flyder blod skal du gribe ind, ellers lad dem klare sig selv smiley

Og tillykke med den lille smiley

Kommentér på:
Sammenføring af killing og ungkat

Annonce