877 visninger
|
Oprettet:
Foder {{forumTopicSubject}}
Hej
Min kat på 1 år får Hills tørfoder, men har hørt at der er en del sukker i, så overvejer nyt. Er der nogen der kender til Mera fik det anbefalet af dyrehandleren, men har aldrig hørt om det også har jeg hørt godt om Purina PRO PLAN. Hvad er jeres mening om disse produkter
Pernille
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.634
Får katten ikke andet end tørre piller?
aug 2020
Følger: 37 Følgere: 25 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 116
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Kik på foder hvor der er kød på de første 2 til 3 pladser på indholdslisten, og fortsæt endelig med at give vådfoder, for det er jo bedst, mine har så altid tørkost stående fremme, men jeg blander flere slags, jeg køber aldrig godbidder, indholdet i dem er ikke reguleret som i fuldfoder, så jeg køber en lille pose af et andet foder som godbidder.
Kik på din pengepung, find ud af hvad du har råd til at købe, og køb det bedste du har råd til, når du også skal tænke på dyrlæge og andre udgifter .
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 706 Svar: 7.969
men mine bryder sig ikke om det - hellere ikke de katte som jeg købte via internatet
men der er mange katte som trives på det
tænker dog at det vedkommende i dyrehandleren har snakket om har været at der er korn i.
det er så smag og behag om man vil foder kornfrit
personligt bruger jeg Royal canin - og dermed ikke kornfrit. min dyrlæge ville ikke anbefale det da de ser flere katte med ender med foderallergi pga netop kornfrit
men der mange som foder med det
jeg kender ikke det foder du beskriver
kan dog sige at det er vigtigt at foder med noget som katten trives på
magnesiumen skal helst være under 0,1 - især hvis man har hankat
omsætligheden - altså hvor meget skal en katten have at spise om dagen. jo mere, jo mere affaldsstoffer er der i, og jo mere ender i bakken.
ja og vigtigst at man skal også kunne betale for det
Foder