Tis efter narkose Tis efter narkose
Hej.
Min kat på 4 år har været i narkose i går på grund af hun skulle have fjernet øjet.
Men min spørgsmål er.
Hun har været i kattebakke natten til i dag, men jeg har ikke set eller hørt hun har tisset eller kommet af med afføring.
Hvad gør jeg? Er der noget jeg kan gøre så hun kommer til at tisse og det?
Hun er meget rolig og ligger bare inde i sengen. Spiser og drikker fint. Men har ikke været i bakken i dag.
Kan man mærke på katten og hun har fyldt blære ,og er der andre symptomer ud over dem som står på nettet skal kigge efter?
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.321
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.000
nogle gange kan maven godt gå i stå når de har fået narkose. Har dog ikke oplevet at den ikke går igang af sig selv
tisse burde hun gøre nu
hun har jo ikke drukket så meget i går pga narkosen
men hvordan ser det ud nu?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.129
Hvis hun har fået væske under operationen, plejer der hurtigt at komme en tissetår, mine har altid fået mad og drikke hos dyrlægen efter op, og har de fleste gange også tisset der, jeg ville kontakte dyrlægen, og høre om katten har tisset der, og om hvad du eventuelt skal gøre, hvis der ikke er tisklumper i bakken, mine har tit været lidt våde, fordi de ikke kunne holde sig og ikke kunne gå på bakken lige efter op, og har altid haft et tis underlag, så det kunne suge, både hos dyrlægen og på vej hjem.
jun 2021
Følger: 11 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 17
Hun tissede igår aftes uge i vores lille mini gårdsplads
Så det er som det skal være med det.
Dog er hun stadigvæk ikke så meget på dupperne. Hun ligger meget,men drikker og spiser. Og er på smertestillende.
jul 2008
så hun skal nok lige have lidt ekstra tid inden hun er klar igen
hun skal også lige vænne sig til at have et øje mindre. tænker også at hun måske har lidt ondt her i starten indtil det falder til ro
Men godt at hun har været bakken til både det ene og det andet
jul 2008
det er min oplevelse når katten har været mere alvorlige skader
det er træls, men der plejer gerne at gå 2 døgn inden det virker som det skal
Tis efter narkose