917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tis efter narkose Tis efter narkose

Hej.

Min kat på 4 år har været i narkose i går på grund af hun skulle have fjernet øjet.

Men min spørgsmål er.

Hun har været i kattebakke natten til i dag, men jeg har ikke set eller hørt hun har tisset eller kommet af med afføring.

Hvad gør jeg? Er der noget jeg kan gøre så hun kommer til at tisse og det?
Hun er meget rolig og ligger bare inde i sengen. Spiser og drikker fint. Men har ikke været i bakken i dag.

Kan man mærke på katten og hun har fyldt blære ,og er der andre symptomer ud over dem som står på nettet skal kigge efter?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tis efter narkose
  • #1   25. jun 2021 Her får Tinka altid lyst til at tisse, når jeg ordner kattebakke og hun hører jeg roder i gruset. Ved ikke om det er det samme hos dig... så kan du måske prøve det.

• #2   25. jun 2021 Får hun smertestillende? Spiser og drikker hun normalt?

• #3   25. jun 2021 Hvis hun har fastet til i går, så går der lige lidt tid inden der kommer afføring
    nogle gange kan maven godt gå i stå når de har fået narkose. Har dog ikke oplevet at den ikke går igang af sig selv

tisse burde hun gøre nu
    hun har jo ikke drukket så meget i går pga narkosen

men hvordan ser det ud nu?

• #4   25. jun 2021 Katten har jo fastet før narkosen, så det er ikke altid de skal af med nr 2 før de har spist en dag eller mere.
    Hvis hun har fået væske under operationen, plejer der hurtigt at komme en tissetår, mine har altid fået mad og drikke hos dyrlægen efter op, og har de fleste gange også tisset der, jeg ville kontakte dyrlægen, og høre om katten har tisset der, og om hvad du eventuelt skal gøre, hvis der ikke er tisklumper i bakken, mine har tit været lidt våde, fordi de ikke kunne holde sig og ikke kunne gå på bakken lige efter op, og har altid haft et tis underlag, så det kunne suge, både hos dyrlægen og på vej hjem.

• #5   26. jun 2021 Min kat har ikke fastet, da de skulle starte med at se på hende, og valgte hurtigt af fjerne øjet.

Hun tissede igår aftes uge i vores lille mini gårdsplads smiley og i dag kom der nr 2.

Så det er som det skal være med det.

Dog er hun stadigvæk ikke så meget på dupperne. Hun ligger meget,men drikker og spiser. Og er på smertestillende.

• #6   26. jun 2021 Det er også noget af en tur hun har været igennem
    så hun skal nok lige have lidt ekstra tid inden hun er klar igen
    hun skal også lige vænne sig til at have et øje mindre. tænker også at hun måske har lidt ondt her i starten indtil det falder til ro

Men godt at hun har været bakken til både det ene og det andet

• #7   26. jun 2021 oftes går der nogle dage inden det smertestillende dækker 100%
    det er min oplevelse når katten har været mere alvorlige skader
    det er træls, men der plejer gerne at gå 2 døgn inden det virker som det skal

Kommentér på:
Tis efter narkose

Annonce