Bachs blomstermedicin Bachs blomstermedicin
Hejsa.
Hvert år ved denne tid, når græsset vælter op, bladene vokser, lydene og duftene bliver flere så bliver Gustav nervøs/over opmærksom.
Jeg tænker det er en kombination af nye dufte og at han ikke kan se/overskue så langt som han plejer.
Han får store øjne og kommer ikke altid når jeg fløjter.
Så giver jeg ham Bachs blomstermedicin før morgenturen, 3-4 dråber direkte i munden af blandingen på billedet.
Det er mit indtryk at det virker omgående, vi kan gå tur som vi plejer.
Men hen under aften er det som om effekten er aftaget og turen bliver anderledes og sværere da han har travlt med at orientere sig, lytte og holde øje.
Her til aften fangede han godt nok en mus i græsset som han lyttede sig frem til Så helt "væk" er han ikke.
Men er der noget der ved hvor meget og hvor tit jeg må give ham Bachs ?
Mvh. Morten og Gustav
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.001
mar 2019
Følger: 7 Følgere: 235 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 625
dec 2004
Følger: 247 Følgere: 205 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.129
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
Jeg har givet ham 2-3 dråber før morgenturen og 2-3 dråber før aftenturen i en periode.
MEN nu hvor han har skullet have både piller og smertestillende om morgenen har jeg undladt Bachs fordi jeg synes det blev for meget at give ham.
Jeg synes han har virket mere nervøs, årvågen og forsigtig på morgenturen men lagde først rigtigt mærke til det i dag da han fik det igen.
Der er en MÆRKBAR forskel i hans adfærd. Han snuser meget men følger hurtigere med og løber også op i træer samt gemmer sig og kommer farende.
Altså. Det virker
Bachs blomstermedicin