Natteravn og tørrefod Natteravn og tørrefod
Hejsa
Jeg er ny her ??
Jeg har den skønneste lille Coco. Fik hende den 2 januar. Hun var 12 uger da jeg fik hende.
I starten var ingen problemer , men de sidste ca 2 mdr er lidt træt . Hun vågner hver morgen mellem 4-5. I starten troede jeg fordi hun er sulten, men hun spiser kun lidt af sin vådfod der. Hvis jeg ligger mig tilbage ja så kommer hun og bider i mit hår , kræser i min natbord. Så jeg stå op, og det passe med ca 10 min efter hun ligger sig ned og sove.
Det andet problem jeg har hun vil ikke spise tørrefod, har prøvet 3-4 forskellige mærker nu. Hun få vådfod 2 gange om dagen. Og min datter uden jeg vidste har givet hende rugbrød med leverpostej 2-3 gange. ( ved ikke om hun må få det)
Hvordan lære jeg hende og spise tørrefod ? Og sove lidt længere ? ??
Hun er indekat , har glemt og skrive
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.326
maj 2021
Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 5
Så jeg skal bare bliver lægende som om jeg ikke høre hende ?
Vi kan desværre ikke lukker døren til soveværelset og hvis jeg gøre hun miaw helt vildt om natten.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.326
maj 2021
Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 5
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.268
Lav et godnat-ritual.
Kl. 22.00 får mine deres tørkost, for jeg fodrer med både vådfoder og tørfoder.
De kender rutinerne med at slukke for TV, rydde op, gå ud med affald mv. og så hører jeg dem ikke før vækkeuret ringer.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.001
det er nemlig helt normalt at katte står op på det tidspunkt. Jacksom fra my cat from hell siger at det er noget alle katte i verden gør.
det kræver bare en halvdøv katteejer
jeg har 11 katte (indekatte) og jeg hører dem aldrig. Men de står op, men de fleste går da også i seng igen når de opdager at vi ikke rør os
mine har tørfoder stående fremme 24/7 og får vådfoder 4-5 gange om dagen
jeg har prøvet at have flere killinger som ikke har ville spise tørfoder til killinger, men meget gerne have de voksnes tørfoder. Derfor har jeg også flere som er vokset op på voksen og så har fået killingvådfoder
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.268
Mht. madrester og sødmælk.
Det var sådan vi gjorde i 70'erne inden der kom rigtig kattemad og viden om, at de ikke kan tåle mælk.
Natteravn og tørrefod