{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

7 uger siden {{forumTopicSubject}}

Puha det er sindsygt der er gået 7 uger siden vi afleverede Kovo til sit nye hjem - vi/jeg savner ham dagligt! Der går ikke en dag hvor jeg ikke lige tænke på ham, men jeg VED han har det rigtig godt, den nye ejer er en sød dame i 50´erne som er god til at skrive en besked i ny og næ om hvordan det går - ellers er jeg heller ikke selv bleg for lige at sende en besked til hende. smiley

Jeg er generel bare rigtig træt af at det blev nødvendigt at finde et nyt hjem - men det var simpelthen ikke fair overfor Gaia, at blive jaget i eget hjem, overfaldet og til sidst var hun nærmest "bange" for sin egen skygge smiley Og efter han overfaldt hende så slemt at det udløste et epileptisk anfald (hun har epilepsi, men havde før det faktisk ikke haft anfald i over 2 år). Så var det simpelthen nok for os.

Det positive er at Gaia endelig er blevet glad herhjemme! Hun er blevet meget mere kælen! Er ikke bange mere - vi kan i det hele tage mærke en stor forandring på hende! Før ville hun fx ikke putte med os i sengen om aftenen fordi Kovo var i sengen, men nu kommer hende og Momo springende med det samme de ser vi lægger os! Og Gaia skal helt op og putte i arm - hvilket hun aldrig har gjort før.

Men selvom der er fordele ved han ikke er her mere, så savner vi ham virkelig meget! smiley Men et nyt hjem er trods alt bedre end aflivning - og den nye ejer og ham fungere så godt sammen!

Ville bare lige dele det med jer smiley God søndag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  7 uger siden
  • #1   11. apr 2021 Hvor er det en god fortælling smiley
    Flot billede af den smukke kat smiley
    God virkning at puderne matcher øjnene smiley

• #2   13. apr 2021 Når katte nu er solitære og territorielle dyr, så kan man kommende for det du har været ude for. Det er selvfølgelig ikke sjovt, men noget der helt sikkert forekommer en del. Det er nok bare ikke alle der formår, at se det fra kattenes side og ud af misforstået kærlighed holder på begge eller flere dyr. Det er rigtig synd. smiley

Så stort klap til dig, for at gøre det helt rigtige. Nemlig at give begge dyr det bedste hjem og sætte dig selv til sidst smiley

Kommentér på:
7 uger siden

Annonce