Ang 7 uger gammel killing {{forumTopicSubject}}
hej nu er det jo sådan at vi har en lille killing på ca 7 uger... (han er fundet ved siden af sin døde mor) Hvor meget skal sådan en lille killing drikke af vand osv????
Syntes nemlig ikke rigtigt at han drikker af hans skål med vand...
så jeg moser torskerovn med en masse vand og det spiser han med velbehag, samt bløder killingetørkost op med vand og det spiser han også... Samt han får modermælkserstatning fra sutteflaske. og giver ham vand et par gange om dagen med en engangssprøjte...
Andre der ved hvad jeg evt kan gøre eller er det bare helt rigtigt, har aldrig haft en killing der ikke rigtigt ville drikke vand... Såååå be om lidt hjælp til ham
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 194
Hvad skete der med hans mor?
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 194
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
nov 2004
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Ja, og hvis den blev hos sin mor, ville den højst sandsynligt også die hos hende meget længere.
Det har ikke kun noget med ernæring at gøre, men i høj grad også tryghed og suttebehov.
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 820
Han har intet problem med at spise tørkost men syntes bare ikke han drikker vand. og det er derfor jeg bløder tørkost i vand for at få ham til at få andet væske ind "mmælk" og lige ledes derfor jeg giver ham torskerogn....
Ja hvad er der sket med hans mor, enten er hun blevet ramt af en bil ellers er det en hund/ræv andet der har haft fat i hende. Hendes hoved var helt ødelagt da de blev fundet og hun var død.
Er der andet jeg må give den lille, bare sådan for at få ham i tip top killinge form... Han er ellers en lækker lille trold og leger og tumler med vores andre katte, så det er super dejligt. Han kan forøvrigt ses i mine fotoalbum under albumet bette
nov 2004
Ang 7 uger gammel killing