Plejemor søges til killing på 4 uger {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
En ven af familien kom i dag med en lille killing på omkring 4 uger som hun havde fundet i en busk, efterladt af sin mor. Killingen har ligget alene siden i fredags, dyreinternatet sagde at hun skulle lade den ligge og hvis moren ikke var kommet tilbage efter 7 timer så ville hun ikke komme tilbage. Så i går da det begyndte og vælte med regn blev killingen hentet. Killingen har fået katte mælk siden i går, indtil vi kan komme til en dyrlæge med den.
Killingen er en lille pige, og vi tager hende til dyrlægen med hende og får hende tjekket for diverse ting.
Vi søger derfor en missemor der kan amme denne lille skønne killing og tage sig godt af den.
Jeg håber at der er en af jer derude som kan hjælpe os med den lille mis.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Akut hjælp til moderløse killinger.
Kaffefløde tilsat en smule vand, lunes.
LIVSFARLIGT
Whiskas kattemælk er IKKE til små killinger, det er noget syntetisk LORT som ofte giver dem en livsfarlig diarre.
På apoteket kan der vist købes KMR ellers er det afsted til dyrlægen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 70
jeg har som sagt lige modtaget hende i dag og hende der fandt hende har ikke haft andet at give hende, men vi har hentet modermælk og sutteflaske hos KBH dyrehospital og giver hende det nu ud fra deres råd, jeg har hermed tænkt mig at tage hende til egen dyrlæge i morgen tidlig og få et tjek på hende,,,, men jeg siger tusind tak for rådet,alle råd modtages da jeg ikke har prøvet dette før men ved dog at det ville være bedst for den lille her med en mor og vi prøver at gøre hvad vi kan for den lille her
okt 2007
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
okt 2007
okt 2007
Hende der fandt hende har ringet og spurgt dyreinternaterne osv omkring det, og de sagde at hvis der gik 7 timer uden moren kom så ville hun slet ikke komme. så der må være holdt øje med stedet..
¨
i stedet for i alle skal beklage jer, så kom med et svar om i har en kat der kan amme denne killing eller kender nogen der har. for de kommentarer der er kommet indtil videre kan vi ikke bruge. vi prøver at hjælpe denne lille kat..
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
okt 2007
jun 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
.. nåeh, kan se Lotte har nævnt denne forening længere oppe.
okt 2007
Plejemor søges til killing på 4 uger