Hjælp! kan ikke finde nyt hjem Hjælp! kan ikke finde nyt hjem
Ja sørgelig historie.. i marts måned fik min kat 2 killinger, den ene fandt et fantastisk hjem, den anden - en meget fin hun kat - er ikke til at komme af med...
Nu er det så bare sådan at hendes mor IGEN har fået killinger, så den "gamle" killing er forvist fra huset...
Hun jager den simpelthent væk hvis den kommer indenfor...
Har oprettet anoncer overalt, men INGEN respons....
Hvordan finder man et nyt hjem til sådan en? Nu går vi en kold tid i møde og synes det er enormt synd at den skal rende rundt udenfor
Og nej jeg kender ingen der vil have den . har spurgt overalt....
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Har du prøvet at ringe rundt til de forskellige internater og de vil have hende?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvis moderen ikke kan tåle den killing, så må I jo aflevere killingen på et dyreinternat.
Men hvorfor pokker får I da ikke den kat neutraliseret, så der ikke kommer flere uønskede killinger?
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Og nej det er nu ikke fordi jeg ligefrem "Avler videre" - men lidt svært at få katten stereliseret når hun er tyk ikk??
Og de nye er det intet problem at komme af med, det er kun den store killing fordi folk kun vil have dem fra helt små
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
men hvor i landet bor du, har en veninde der har en dyrehandel, vil gerne hænge et billed op der for dig, hun har foretning i roskilde
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 56
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Den fine lille hunkat fra marts, den skynder du dig at få vaccineret, øretatoveret og neutraliseret, så skal jeg nok tage den, eller finde et hjem til den.
Og om et par, får du mormis fixet på samme måde, og indtil da, giver du hende p-piller.
Hilsen Dorte og de 20 nussemisser.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 43
Den fine lille hunkat fra marts, den skynder du dig at få vaccineret, øretatoveret og neutraliseret, så skal jeg nok tage den.
det samme tilbud vil jeg give.
Hjælp! kan ikke finde nyt hjem