908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

sara k
sara k
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp! kan ikke finde nyt hjem Hjælp! kan ikke finde nyt hjem

Ja sørgelig historie.. i marts måned fik min kat 2 killinger, den ene fandt et fantastisk hjem, den anden - en meget fin hun kat - er ikke til at komme af med... smiley
Nu er det så bare sådan at hendes mor IGEN har fået killinger, så den "gamle" killing er forvist fra huset...
Hun jager den simpelthent væk hvis den kommer indenfor...

Har oprettet anoncer overalt, men INGEN respons....
Hvordan finder man et nyt hjem til sådan en? Nu går vi en kold tid i møde og synes det er enormt synd at den skal rende rundt udenfor smiley

Og nej jeg kender ingen der vil have den . har spurgt overalt....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! kan ikke finde nyt hjem
  • #1   13. aug 2008 Har du sikret dig et hjem til de nye killinger siden du avler videre uden at kunne komem af med de andre?

Har du prøvet at ringe rundt til de forskellige internater og de vil have hende?

• #2   13. aug 2008 Sørgeligt, ja dét er det.

Hvis moderen ikke kan tåle den killing, så må I jo aflevere killingen på et dyreinternat.

Men hvorfor pokker får I da ikke den kat neutraliseret, så der ikke kommer flere uønskede killinger?

• sara k
    sara k Tilmeldt:
    jun 2008

#3   13. aug 2008 ja der er ingen steder der er plads...
    Og nej det er nu ikke fordi jeg ligefrem "Avler videre" - men lidt svært at få katten stereliseret når hun er tyk ikk?? smiley
    Og de nye er det intet problem at komme af med, det er kun den store killing fordi folk kun vil have dem fra helt små

• sara k
    sara k Tilmeldt:
    jun 2008

#4   13. aug 2008 tinka - Det skal hun også, men hendes nye killinger er fra i søndags, så er nødt til at vente jo

• #5   13. aug 2008 mange dyrelæger stelisere gravide katte ved godt det lyder forfærdeligt, men nogle gange er det ,det bedste

men hvor i landet bor du, har en veninde der har en dyrehandel, vil gerne hænge et billed op der for dig, hun har foretning i roskilde

• #6   13. aug 2008 Katja som jeg læser det så er de nye killinger født. Jeg ville tale med dyrlægen nu hvis jeg var dig Sara og få en tid at få hende sterilliseret. Dyrlægen kan fortælle dig hvor tæt efter fødslen de kan foretage dette indgreb så du ikke igen kommer til at stå med et kuld killinger til du ikke kan komme af med.

• #7   13. aug 2008 en kat kan steriliseres op til 14 dage efter den er blevet paret, uden det gør noget. fik jeg af vide af dyrelægen da jeg sku ha ordnet både en han og en hun kat men 10 dage før aftalen med dyrelægen parede de sig. så ringede fluks til dyrelægen og hun sagde det betød ik noget. og du kan jo holde katten inde indtil den er færdig med at amme, og så sterilisere den.

• #8   14. aug 2008 Jamen jeg skal da gerne hjælpe dig.

Den fine lille hunkat fra marts, den skynder du dig at få vaccineret, øretatoveret og neutraliseret, så skal jeg nok tage den, eller finde et hjem til den.

Og om et par, får du mormis fixet på samme måde, og indtil da, giver du hende p-piller.

Hilsen Dorte og de 20 nussemisser.

• #9   14. aug 2008 som Dorte uden H siger :
    Den fine lille hunkat fra marts, den skynder du dig at få vaccineret, øretatoveret og neutraliseret, så skal jeg nok tage den.

det samme tilbud vil jeg give.

Kommentér på:
Hjælp! kan ikke finde nyt hjem

Annonce