{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At beholde en killing?
  • #1   20. jul 2008 Altså der er aldrig nogen af vores hunkatte der er skredet selvom deres store killinger stadig er der .

• #3   20. jul 2008 Vores kat får lov at gå ind og ud som det passer hende. Dog ikke lige i disse dage, da fødslen nærmer sig. Måske vi skulle overveje at holde hende inde for eftertiden; ikke blot hvis vi beholder en killing, men mere fordi hun slås og kunne jo blive kørt ned :o(

• #4   20. jul 2008 det er ihvertfald vigtigt at holde hende inde sålænge killingerne dier, så i ikke pludseligt står med moderløse killinger. om i altid kan holde hende indendøre nu hvor hun har været ude er mindre sikkert. mange udekatte bliver skøre af at holdes inde når de først er vant til det frie liv.
    jeg har kun gode erfaringer med at beholde en killing, men morkatten kan finde på at afvise kraftigt og der kan være lidt magtkampe. har læst med til at mor-katten jager hankillingerne væk for at undgå indavl, men tit beholder døtre til at hjælpe med kommende yngelpleje.

• #5   21. jul 2008 Marlene: når først killingerne er født og har fået noget at spise osv, sker der jo ikke nogetved at lukke hende ud en tur (medmindre hun skulle blive kørt ned). For de andre katte jeg har haft, er da kommet hjem hurtigt igen, for at passe killingerne. Men er i tvivl om, om vi skal prøve at gøre hende permanent til indekat, og så lave en voliere med tiden. Men nu må vi se...

• #6   21. jul 2008 gitte: jeg mente også i tilfælde af at hun bliver kørt ned. kender nu til tre det er sket for, og der er jævnligt tråde herom i forum.

• #7   21. jul 2008 Ja, det må da også være afskyeligt, hvis man oveni har små killinger. Har engang mistet en kat, fordi den blev kørt ned; det er bestemt ikke sjovt.

Kommentér på:
At beholde en killing?

Annonce