At blive skør af at vente {{forumTopicSubject}}
Jeg har for en uge siden skrevet med en opdrætter i Sverige, som har nogle fine katte, og har killinger til salg, pt.
Jeg har ikke set billeder af killingerne, da de er helt nye, eller snakket mere med opdrætteren end at hun fortalte hvad hun pt. havde af killinger, farver og køn da hun stod og skulle på ferie.
Alligevel har jeg forelsket mig fuldstændigt i tanken om den 01 sølvtabby han hun skrev hun havde. Jeg har set forældrene, og de er flotte. Og denne hankillng vil ha anlæg for alverdens farver!
For 5 dage siden vidste jeg ikke engang hvordan en sølvtabby van så ud, nu har jeg fået overbevist mig selv om at det SKAL være ham jeg skal have, og starte opdræt med. Velvidende, at han er så ny at jeg ikke engang ved om han har begge testikler;-) for ikke at tale om han overhovedet er avl/udstillingsegnet.
Puh ha, jeg har lyst til at spamme den stakkels opdrætter med mails og telefon opkald:-D
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 39
Hvis det bliver til noget med denne killing, eller jeg køber en af hans søskende, så skal den dyrlæge tjekkes i sverige inden den skal med hjem til dk. Blandt andet er jeg ops på tænder og testikler, og den skal have pas. Men godt du siger det! Den skal jo primært være kæledyr alligevel.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
Jeg har det som dig, at tingene skal ske NU helst igår, men det er jo desværre ikke muligt lige her:)
maj 2004
Uha ha ja, sådan et bette myr skal jo lære at blive børstet, sove i fodenden, drille hunden osv. før man overhovedet kan komme til at tænke i de baner som avl/udstilling og jeg skal ha fundet den rigtige pige til ham, hvis det altså bliver ham. Men det blir en dansk prinsesse han skal have, så det er jo lidt nemmere.
maj 2004
maj 2004
Og for at gøre det hele værre, så vil jeg gerne ha chokolade og sølv oveni, eller i hvert fald muligheden i generne;-) Jeg vil nemlig gerne overraskes lidt, men det blir man jo også nok inden man har lært sine katte og linier at kende.
Men ih jeg ku da sagtens købe 10 af de små uldbolde.
Må jeg være nysgerrig og høre hvilke genetiske sygdomme du prøver at undgå indenfor din race?
sep 2007
sep 2007
sep 2007
maj 2004
Opdrætteren mener han er den bedste i kuldet(2 uger gammel lol) men det skal man jo nok tage med et gran salt. Men han ser bare så fin og lækker ud. Lige til at kramme.
Ja hvad kan jeg sige? Jeg er forelsket. Men der er også nogen fra Japan der er interesseret i ham. Jeg synes nu det er synd hvis han skal rejse så langt;-). Dk er jo meget tættere på.
At blive skør af at vente