Noget af en dag Noget af en dag
Noget af en dag????
Mine dyrlæger har 2 dyrlægeklinikker
Nusseplet skulle være en dyrlægeklinik kl 8:15 og havde glemt og tage mad fra i går og hun skal ha 2 knækket tænder ud men fordi der jeg kom havde hun snart ikke spist i 2 timer og så valgte dyrlæge og tage min kat som nr 2 og ikke 1.
Og så var vi lige kørt og jeg handler ind så ringet dyrlæge men set det ikke før jeg skulle betalt mine varer og så kommet jeg ud til bil og så ringer til dyrlæge fordi troede det var noget galt med nusseplet men nej det var om Mausi som skulle til den anden
dyrlægeklinik og hvordan det gik og om jeg kunne kom før og ja kunne jeg godt og så ca 5 min senere ringer dyrlæge igen fordi nu hvor det går beder med Mausi så om jeg kunne kom til den tid kl 11:40 nu hvor Mausi ikke også skulle i narkose. ?? muasi skal ha øre dråber i 5 dage mere og så skal jeg rens øre 1 gang i uge i 3 mdr.??
Nusseplet er kommet hjem og har fået stænger i undermunden og hun må kun få våd mad i 7-10 dage og hun skal til kontrol næste fredag , og hun er ved og kom mere mere til hende selv ??
Et spørgsmål
Hvor tit skal en kat ca spise om dagen
Fordi har en kat som ikke vil spise våd mad og nusseplet må ikke få tørfoder så det tager jeg væk men normalt har de tørfoder 24/7
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.128
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 17 Katte: 8 Emner: 48 Svar: 673
jul 2013
Våd mad Bozita og det ny Lidl har fået og noget fra aldi kun dem på dåser og så har jeg fra Mærke cosma nature og applaws tun,
Men hva er det du ikke forslår med den anden kat? om hva var vigtigt?
sep 2020
Følger: 11 Svar: 2
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.128
jul 2013
Mine katte få alt det våd mad de vil ha, men har bare batmus som ikke vil ha våd mad og skal ha tørfoder men jeg har taget tørfoder ud på badeværelset og så jeg batmus med der ud nogle gange,
Noget af en dag