918 visninger
|
Oprettet:
Ny killing {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg skal om 14 dage have en lille ny Europepige fra Eva Køhler i Egå. Jeg har i forvejen Trine, som er Ragdoll. Er der noget specielt, jeg skal være opmærksom på i den forbindelse.
Her er Maggie
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Vær opmærksom på om din kat og killingen får det samme foder, ellers har du tid til tilpasning med den du har, så killingen ikke får et sjok , men tal med Eva hun har stor erfaring at øse af, og er også aktiv her inde.
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 237
Jeg er spændt på, hvad Trine siger til hende, men jeg tror det går, Trine er en sød og venlig mis, men lidt doven, så måske vil hun føle den lille kan blive lidt for meget en gang imellem, Eva bringer Maggie hjem til os, så hun kan sikkert give råd i forhold til sammenføring, når hun ser de to sammen.
maj 2012
Da jeg fik den lille, for mere end 7 år siden, fik de alle (3)en overgang det killingefoder som den lille var vandt til, og så skiftede vi langsomt over på Orijen, som er til alle aldre, ikke nogen forskel, og masser af kød men han flyttede også sammen med en ung og en ældre kat, så alle skulle jo trives
jan 2014
Ja, det ville jeg også have foretrukket, men Eva fodrer med en blanding af fem forskellige slags, som jeg kun kan få på Zooplus. Jeg vil prøve om jeg kan få et kilo af hendes blanding, så vi kan satse på den lilles blanding i starten.
jan 2014
Nu har jeg bedt om lidt mere af Evas foder, så jeg kan gøre lige som dig. Maggie er heller ikke helt så ung, når vi får hende, hun er 18 uger, det tror jeg er godt, når hun skal sammen med en ældre kat.
maj 2012
Godt du får noget ekstra med fra Eva, så begge katte får en god overgang blanding af flere slags er også noget jeg gør, så jeg ikke pludseligt må skifte, og også så kattene ikke bliver kræsne/ køre fast i en slags foder.
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
Ny killing