At være en katte helt :D {{forumTopicSubject}}
Føler man sig bare så.. jah rigtig godt tilpas..
Lilo min hunkat har været løbet væk fra os.. været væk i 3dage..
når jeg har været ude og kalde.. tons vis af gange.. har jeg hørt en svag miaven.. men det er det.. der kom aldrig en kat..
Så her idag.. da jeg beslutter mig for at blive hjemme.. går jeg ud og kalder denne gang hører jeg en panikslagen miaven! .. jeg kigger mig rundt for nu kunne jeg hører hende højt..
Kan intet se.. men kommer i tanke om at frygtløs i disse dage har brugt MEGET tid oppe på taget.. så står jeg lidt og tænker hvad nu?!.. (naboens meget meget faldfærdige tag) .. Jeg springer i noget tøj henter stigen og kravler der op.. Det knagede godt nok meget.. og jeg var bange for at falde ned.. men katten skulle altså redes.. jeg kommer op på toppen til skorstenen. kigger ned.. og hvem sidder og kigger på mig der.. Lilo
Så tager min MEGET beskidte kat op.. ligger hende ind på maven og lyner min jakke.. også kravler jeg ned.
Nu sidder hun rigtigt og mæsker sig i mad.. og når hun er klar skal hun have et bad
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Jeg har af samme årsag fået sat en allikerist over skorstenen. Så kan hverken fugle eller katte komme derned.
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
Men ih hvor er hun glad for at være hjemme igen
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Andre katte kunne ellers komme ud for det samme.
At være en katte helt :D