{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

At være en katte helt :D {{forumTopicSubject}}

Føler man sig bare så.. jah rigtig godt tilpas..

Lilo min hunkat har været løbet væk fra os.. været væk i 3dage..

når jeg har været ude og kalde.. tons vis af gange.. har jeg hørt en svag miaven.. men det er det.. der kom aldrig en kat..

Så her idag.. da jeg beslutter mig for at blive hjemme.. går jeg ud og kalder denne gang hører jeg en panikslagen miaven! .. jeg kigger mig rundt for nu kunne jeg hører hende højt..

Kan intet se.. men kommer i tanke om at frygtløs i disse dage har brugt MEGET tid oppe på taget.. så står jeg lidt og tænker hvad nu?!.. (naboens meget meget faldfærdige tag) .. Jeg springer i noget tøj henter stigen og kravler der op.. Det knagede godt nok meget.. og jeg var bange for at falde ned.. men katten skulle altså redes.. jeg kommer op på toppen til skorstenen. kigger ned.. og hvem sidder og kigger på mig der.. Lilo smiley

Så tager min MEGET beskidte kat op.. ligger hende ind på maven og lyner min jakke.. også kravler jeg ned.

Nu sidder hun rigtigt og mæsker sig i mad.. og når hun er klar skal hun have et bad smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At være en katte helt :D
  • #1   30. apr 2008 Det var godt nok noget af en gyser - Tænk, hvis vi havde været inde i en kold periode, og naboen havde brændeovnen i brug.

Jeg har af samme årsag fået sat en allikerist over skorstenen. Så kan hverken fugle eller katte komme derned.

• #2   30. apr 2008 Det gode er .. at heldigvis bor der ingen i det hus det er nemlig faldfærdigt blvier kun brugt til opbevaring.. Heldigvis!.

Men ih hvor er hun glad for at være hjemme igen smiley

• #3   30. apr 2008 Jeg ville alligevel, hvis jeg var dig, finde et kraftigt metalnet ell. rist og lægge ovenpå skorstenen. Læg også en tung sten ovenpå.
    Andre katte kunne ellers komme ud for det samme.

Kommentér på:
At være en katte helt :D

Annonce