Det at være vikar {{forumTopicSubject}}
Tja, nu var min dag lige så god (har fødselsdag og venter gæster), og så ringer mit vikarjob (Bo og Naboskab) og hører mig om et par vagter.
Jeg siger at det er lidt svært at finde ud af lige nu, da jeg står midt i fødselsdagsmaden.
IKKE ET ORD OM TILLYKKE
Næ, der bliver stille og så må jeg tage kalenderen frem... Så viser det sig at jeg allerede havde sagt nej til de vagter de vil have mig til at tage... Så jeg bliver selvfølgelig sådan lidt --> har de ikke styr på deres papir?!?
Hun blev lidt sur fordi jeg ikke kunne tage vagterne, men hvad pokker vil de have jeg skal gøre??? Jeg skal åbne i en børnehave kl 6.30, dvs jeg skal op kl 05.15 mandag morgen, også vil de have at jeg skal komme til kl 23 om søndagen??? GODMORGEN EGON siger jeg bare....
Puha - skulle lige af med noget galde - var så rasende (og er det dog stadig, men vil ikke lade det spolere min dag, selvom jeg pønser på at sige op, hvis det skal være på den måde)
God weekend til alle sammen
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
Jeg er afløser i en hjemmeplejen her hvor jeg bor, og jeg har også fået vagter 6 dage ud af min 3 ugers ferie, plus at de ringede til mig 3 gange, for at høre, om jeg ikke nok ville tage vagter, jeg talte til at de ville have mig til at tage 6 vagter mere, og det er altså i min 2 ugers ferie! Synes det er for dårligt de ringer når de ved jeg har ferie, og i forvejen har taget 6 dage!! Som afløser får jeg jo ikke de dage igen1 Godt jeg snart skal starte i skole, så er jeg da fri for alt det ringeri!
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Jeg ringede til dem igen og fik fat i hende jeg snakkede med og sagde til hende at jeg ikke synes samtalen var behagelig, så vi fik det løst - heldigvis....
Hun sagde at hun synes at jeg virkede sur da hun ringede, og jeg måtte igen fortælle hende at jeg havde fødselsdag og at jeg var stresset også pga det nye job.
Jeg har tænkt mig at tage fat i lederen når jeg skal på job d. 25 også sige til hende at det ikke går med for mange vagter - er ret sikker på at hun forstår det - det plejer hun at gøre...
Min dag igår (fødselsdagen) forløb rigtig godt - med nogle glædeståre - pinligt *g*
Det at være vikar