{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

kat fryser {{forumTopicSubject}}

kort fortalt så har jeg ikke varme på fra morgen til omkring kl 16 fordi kattene har åben ud til løbegården
vi andre er vant til at tage lidt ekstra tøj på
og syntes da hellere ikke at kattene normalt "brokker" sig

men det syntes jeg nu at Kida gør
hun ligner faktisk en som fryser når hun sidder - det er altså kun når hun sidder
hun er jo normalt en med gang i den.

hvad pokker gør man lige ved hende?

jeg har overvejet at købe en hundetrøjler til hende, bare når det er rigtig koldt og hun virker som om hun fryser
hun er nemlig totalt ligeglad med at få tøj på

hun har fri adgang til foder hele døgnet men er en lille fin og spinkel dame.
men hun har krudt i røven så intet bliver siddende på hende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.
  • Samle skabe mm 1.200 kr.
  • Opsætning af udendørs tørrestativ 400 kr.
  • Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af lampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat fryser
  • #1   4. dec 2019 Hun lægger vel selv vinterpels til, så det går nok ??

• #2   4. dec 2019 det var galt sidste år også
    men syntes at hun virker til at fryse mere i år end sidste år

hun har sådan en fin pels.

det er træls

• #3   5. dec 2019 Så giv hende et tæppe over eller lad hende springe op i en radiatorseng (det har du sikkert smiley )

• #4   5. dec 2019 Jeg har det samme med Cecilia.

• #6   5. dec 2019 der er faktisk kattelem ud til løbegården men da vi har nogle katte som ikke har alle brikkerne i orden, så vi er nød til at løfte lågen op når de skal ud/ind

vi har dog en kattelem mere som jeg vil have sat i døren ud til udestuen. håber at det holde holde lidt mere på varmen

• #7   5. dec 2019 Ja når Mitti er ny klippe, s skal han nok finde et tæppe eller en dyne, han kan kravle under ?? og ligger under dynen med mig om natten, når pelsen er lang så gider han ikke ekstra varme smiley
    At komme ud, ja det sørger han selv for, han kalder ved døren, når han vil ud, og er det koldt, vådt eller blæser, så bliver han inden for, og han kommer kun ud når jeg sidder klar til, at lukke ind igen,,, Røde har en ordentlig vinter frakke, så han sidder længere ude, også i dårligt vejr, og han ligger aaaaldrig under dyner smiley

• #8   5. dec 2019 Cecilia kan finde på at lægge sig på brændeovnen. smiley

• #9   5. dec 2019 Hun ligger meget oppe på mit værelse som vender mod syd, så her er der sol hele dagen - når vi altså har solskin
    jeg kan se at hun putter sig men ser stadig ud til at syntes at det er koldt

jeg har lavet en lille trøje til hende af en benvarmer, som i følge hende er helt ok. så får vi at se om den bliver brugt

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #10   11. dec 2019 Pusser blev syg, da han havde det for koldt for længe. Jeg var i spare-mode og slukkede for varmen inde i huset, hvor kattene havde adgang til vores senge med dun-dyner og puder m.m.

Jeg blev for sent klar over problemet, lod der være tændt for varmen når jeg ikke var hjemme og lagde et tændt el-varmetæppe frem til ham.

Så jeg synes, Du skal tage det meget alvorligt, når Du kan se, at Kida fryser. Hold øje med, om hendes fine nye trøje er nok til at holde hende varm smiley

De allerbedste hilsener

• #11   11. dec 2019 hun NYDER sin nye frakke smiley
    og det værste er at hun bliver mega fræk når hun får den på

så jeg tror at det er den bedste løsning for Kida

Forsøger at få taget et billede af hende og hendes ny frakke. Men det er som om at tage billeder af lyn. man skal være meget hurtigt smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
kat fryser

Annonce