728 visninger
|
Oprettet:
Nu med 2 - Freja & Maya. <3 K
12. okt 2007 Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
12. okt 2007 Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
En masse spørgsmål. (: {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg en norsk skovkat der er ½ år plus en uge idag. :bb heheh'. Ville hører om der var nogle der havde en god måde at bade hende på.så hun selv viser interesse og ikk bare ser det som en dårlg oplevelse. ??
Ska lige siges jeg aldrig har prøvet før, og syntes hun trænger. !!
Og hvilken børste ville i bruge til at rede hende med bagefter. ?? Og hvordan ville i gøre det. ??
Er åben for alle gode råd, og muligheder.. :bb
apr 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 57 Svar: 227
min stomber har faktisk ikke så meget i mod det, men stiller ham bare i bruse kabinen, og tænder stille op for vandet, så holder jeg ham forsigtigt og skyller ham, nu er han jo også langhåret men jeg bruger bare en alm. katte børste hvis han ikke er så filtret...
nu ved jeg ikke hvor langhåret din kat er, har jeg ik lige været inde og se den
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
Betina H: Ja' vi har prøvet at tænde for vandet når hun har været der og syntes faktisk det skægt hendes potter ryger igennem vandet og hun bliver våd, så tror måske hun ska ha lov at tage de første skridt i vandet..
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 1 Svar: 81
Når jeg vasker katte sidder jeg faktisk ned og gør det i bruseren - har katten mellem mine ben og kan snakke med dem. Starter så med at lade vandet stille og roligt ned over skulder og så ned over. Har blandet shampoo som Vibeke skriver og putter det så i når det er tid og skyller rigtig godt ud bagefter (for ellers kan pelsen godt komme til at se fedtet ud). Find ud af hvad der passer bedst til dig om det er i vasken, på et bord, gulvet eller noget helt andet.
God vask :-))
En masse spørgsmål. (: