En masse spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Da det jo er første gang jeg har killinger kommer der hele tiden nye spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med.
Igår skrev jeg at hun flyttede ungerne, men har nu opserveret at det faktisk er den samme unge hele tiden. Hun kan også finde på bare at rende rundt med den i munden. Fx. i går stod jeg i køkkenet og pludelig står hun med killingen i munden ved siden af mig. Er det ok eller? Fpr frygter lidt at det er fordi hun vil have ungen væk(læs:ikke gider den)
mit andet spørgsmål: Mormis kan også finde på ludselig at rejse sig selvom kilingerne ligger og patter, "bare" for at komme ud og sige hej til mig. Er det ok, eller er der noget jeg kan gøre?
Håber meget der sidder nogle kloge hoveder, der har lyst til at hjælpe en førstegangs "morfar"
jul 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 4
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
men jeg ville nok tag en tur afsted til en eller bare ringe til en for at høre hvad det kunne skyldes. for det lyder ikke til at være helt nomalt.
det med at hun rejser sig for at komme ud og sige hej ville jeg ikke være nervøs over, som ny mor har hun sikkert brug for at blive set og hørt og lave noget andet en kun "baby ting" hvis killingerne tager på i vægt så er det jo som det skal være.
En masse spørgsmål