990 visninger
|
Oprettet:
Mistet stamtavlen :'( {{forumTopicSubject}}
Her sidder jeg og vil melde Alrune til udstilling, jeg finder kattemappen frem... ARGH HVor er Alrune's stamtavle?
Nu har vi ledt allevegne og kan nok kun konstatere at den er blevet smidt ud i flytningen Hvad filen gør vi så?
Kan vi få en ny stamtavle? Kan vi jo nok, men hvordan griber man det an? Det skal vel være hendes opdrætter der ansøger om den nye stamtavle?
Suk altså.. og er der nogen der ved hvor lang tids levering der er på sådan en? For skulle jo gerne bruge den til d. 4 Nov....
Øv altså....
Håber der er nogen der lige kan råde os
Knus Cemile
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Men ØV altså! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind... i hendes stamtavle er jo også alle beviserne på hendes vaccinationer osv.
Og dem kan jeg jo ikke bare erstatte.. jo.. ved at få fat i dyrlægerne selvfølgelig....
apr 2006
Nu er jeg nybegynder i hele udstillings"brancen" og skal man virkeligt ikke forevise stamtavlen? Det har jeg jo ikke lagt mærke til, da alle oplysninger om mine kattes vaccinationer osv sidder i stamtavlen, så den har jeg ganske naturligt med
apr 2006
JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Vi har lige fundet den i Nando's syge mappe yes yes yes yes yes
Gitte og Lise, mange tak for jeres gode råd, men hvor er jeg glad for at jeg ikke skal bruge dem
yes yes yes yes yes
Roskilde, here we come
apr 2006
Det bliver mægtigt at se vores opdrætter igen og hendes blå briter
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 78 Svar: 510
Ved ankomsten til udstillingen skal du først gå i indcheckning. Her kontrolleres, at din/dine katte er tilmeldt og at der er betalt, samt kattens vaccinationsattest.
Husk at have tilmeldingen, kvittering, stamtavlen og vaccinationsattesten klar.
??? Er jeg gået helt af mode ???
Mistet stamtavlen :'(