438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Vil gerne til stævne med viktor..... Vil gerne til stævne med viktor.....

Snakkede med min veninde som opdrætter maine coon og hun syntes at viktor var så flot at jeg skulle til stævne med ham, men kan ikke husje havd det var hun sagde jeg skulle være medlem af for at det kunne lade sig gøre, da der ikke er stamtavle på ham. Ved i det??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil gerne til stævne med viktor.....
  • #1   26. sep 2007 Altså udstilling ikk

• #2   26. sep 2007 kan se du har en blanding af racer. de får ofte dårlige resultater på en udstilling, da alle katte uden stamtavle bliver dømt efter huskatte-standard. du vil have bedre succes med en rigtig huskat. er nu ellers en rigtig lækkergøj du har dig der, men desværre ikke det dommerne går efter.

• #3   26. sep 2007 Hun sagde noget ,med at han grund farve var meget fremme i forhold til hvad de plejer at være og at det ville. være godt at avle vider på...skal nok lige ligge nogle flere billeder ind af min lille engel....

• #4   26. sep 2007 Også et eller andet med at hans aftegn var så tydlige og at han er lidt rød under hans hage... det var vist ikke normalt...

• #5   26. sep 2007 kroppen er for lang og slank til at gøre sig som hushat efter min mening... men prøv da at tage ham med på udstilling. måske dommerne har en anden mening.

• #7   27. sep 2007 Da vi først fik ham troede vi der var orintaler i ham, men fandt så hurtigt ud af herinde fra at det var der ikke, folk blev helt sure over at jeg skrev det så det fjernede jeg helt igen. Jeg syntes nemlig også at han er rigtig lækker og alle som har haft ham i deres hænder herhjemme (Gæster) syntes han er mega speciel. Især fordi han farver (Aftegninger) er så makeret.. Hvad skal jeg gøre for at komme til sådan et stævne, noget med at jeg skal være medlem i en katte forening eller sådan noget, men hvordan gør jeg så lige det?
    '
    Vicki

• #8   27. sep 2007 hihi han er hermed rettet til huskat... hvad koster det så at blive medlem? Glæder mig virkelig til at komme afsted, det kunne da blive total sjovt at se hvad sådan onget dommere siger om ham:-)

• #9   27. sep 2007 Så er han/jeg meldt ind i katteklubben...

• #10   27. sep 2007 Vicki: jeg har en (ufærdig) brugsanvisning på udstilling af huskat liggende på Gizmos hjemmeside: www.gizzemissen.dk - der kan du måske få svar på et par spørgsmål og sikkert finde på et par nye ;o)

• #11   27. sep 2007 Bemærk for øvrigt: I følge nye regler skal huskatte der udstilles være neutraliserede hvis de er 10 måneder eller ældre. Mener reglen træder i kraft 1. januar 2008, men den er rar at have in mente hvis man ikke er klar over det.

Kommentér på:
Vil gerne til stævne med viktor.....

Annonce