{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.802 visninger | Oprettet:

Bleg næse {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har lagt mærke til at min kat nogle gange har en helt bleg næse. Normalt er næsen lyserød, men nogle gange er den helt hvid. Nogen har oplevet noget lignende? Kan det være tegn på noget? Jeg har snakket med dyrlægen og hun har ikke umiddelbart en ide om hvad det kunne være, vi skal tage nogle prøver på fredag.
mvh
Anna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bleg næse
  • #1   19. sep 2007 når den fryser ? min hvide kat har mørk pink næse og ører når blodet pumper (varme/ophidselse/leg) og når det er koldt og han ligger stillie er det næsten hvidt....
    hvad farve har næselæderet normalt ?

• #2   19. sep 2007 næsen er normalt helt pink... og katten har en god tyk pels, og han har også været inde de sidste 2-3 uger - hen er blevet tævet af nabokatten og var på penicilinkur, så han kan jo ikke fryse så meget... Men det kunne jo godt være, selvfølgeligt... Dyrlægen mente at det MÅSKE var noget med dårlig blodcirkulation eller MÅSKE blodmangel, det skal vi teste på fredag... Og jeg har ikke lagt mærke til det før, faktisk først når han startede på penicilinen - kunne der være en sammenhæng?

• #4   19. sep 2007 Jeg kan ikke forestille mig at det er noget alvorligt..
    Hvis ellers katten opfører sig som normalt,kan det ikke betyde så meget...

• #5   19. sep 2007 Det er nok ikke alvorligt... jeg er nok bare pylret... smiley

• Solvej S
    Solvej S Tilmeldt:
    maj 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #6   21. maj 2021 Hejsa har haft to katte jeg måtte aflive pga leukæmi , det giver blodmangel hvid næse og hvide pote puder ?? en blodprøve kan give svaret hos din dyrlæge
    Sidder netop med min kærestes kat og hans næse er også meget hvid tænker han skal til dyrlægen og tjekkes . Leukæmi er en virus hos katte og smitter når de bidder og slogser og når de vasker hinanden.
    Hilsen Solvej

Kommentér på:
Bleg næse

Annonce