{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

har I været inde på denne side {{forumTopicSubject}}

https://www.facebook.com/groups/331154120456/

sad lige - bare for sjov - og kiggede på den
hold da op hvor der er mange katte som smutter hjemmefra....
og katte der bliver kørt ned smiley

passer man ikke ret på sin kat eller hvad?

jeg sidder bare her og priser mig lykkelig over at mine er i løbegård.
kender dog følgsen af det at man ikke kan finde sin kat. min udekat har lige så sent som i går været gået hele dagen. kom først hjem kl 21.30 i går. Og man leder og leder - bare igen og igen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har I været inde på denne side
  • #1   11. okt 2018 Jeg har lige skrevet med en i en lokal gruppe der efterlyste sin kat og straks var der 117 der ville "redde" den. 22 uger og smuttet ud mellem benene for dem smiley
    Nu er jagten sat ind på at finde den, jeg kender nemlig nogle i området.

Man skal også lige passe på at man ikke får ondt i r**** af at se en fritløber der er velernæret.

• #2   11. okt 2018 det er jo netop det som er problemet. mange tror at fordi der går en kat i haven, ja så er den herreløs...
    dem fik vi ind imellem på internattet. så fik folk lov til at tage dem med retur - oftes til en nabo...

men man bliver alligevel ked af det når man læser efterlysningerne.
    og så finder man et indlæg hvor ejeren har fået katten hjem efter 1 år og 8 mdr... så bliver man da bare glad smiley

• #3   12. okt 2018 Selvfølgelig passer folk på. Der er forhåbentligt ingen der ønsker deres kat smutter. Nu har du jo selv fritløbere- så det kunne lige så vel være sket for dig. At have udekatte er altid en risiko.

• #4   12. okt 2018 jeg har en frigående. og det kun fordi han er tilløbere og har gået i området i vel 14-15 år, for ellers ville han også ende inde.

men syntes alligevel at der er rigtig mange efterlysninger. sad og kiggede indtil juli, og det var ufattelig mange...
    har selv været på internat og har da også taget imod flere efterlysninger. men syntes nu stadig er der er alt for mange

• #5   12. okt 2018 Ja men det er jo en risiko når man har ude kat som sagt. En udekat bestemmer selv sin rute. Den kan være blevet kørt ned, fundet af nogen, lukket inde et sted eller lign. Det er nu engang den risiko man løber. Ja det er tit der er efterlysninger og sådan men det vil der altid være så længe der er katte udenfor hjemmets 4 vægge. Og ja meget af det er nok "dumme fejl" fra folk der ikke ved bedre men det er jo ikke ens betydende med at de vil af med katten eller ikke bør have den.

• #6   13. okt 2018 Den omtalte kat havde "pludseligt" skiftet ejer - det hjalp at der blev udlovet dusør smiley
    Nu er den hjemme igen og kommer ingen steder inden den er tatoveret, neut. og vacc. Den nye "ejer" havde samlet den op i gaden få meter fra hjemmet smiley

Kommentér på:
har I været inde på denne side

Annonce