{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Killingen er ikke gammel nok {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger er min kæreste og jeg ikke sikre på at vores killing er så gammel som den forrige ejer påstod.. Vi tror at hun max er 8 uger.. Vores mistanke ligger i at hun er meget lille af en kat som skulle være 3 mdr.. Desuden kan hun ikke rigtig finde ud af at spise tørkost.. Og det plejer mine katte godt at kunne finde ud af ved 3 mdrs alderen.. Så vi fodre hende med alt muligt andet som fx dåsemad og ting fra køleskabet!

Jeg har overvejet om jeg skal gå ud og købe noget mælke erstatning til katte da hun også er meget tynd og altid lader til at være sulten.

Hvad syntes i at jeg skal gøre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingen er ikke gammel nok
  • #1   20. aug 2007 Nå jo hendes motorik er heller ikke altid for god..

• #2   20. aug 2007 det har vi givet hende... samt loppekur..

• #3   20. aug 2007 hvad er hendes vægt.

• #4   20. aug 2007 Ifølge din profil, er hun så ikke 9 uger? Hun ligner en kat der er 9 uger gammel, synes jeg, men det er også alt for tidligt!!! Katte skal jo være mindst 12 uger...

• #5   21. aug 2007 det ved jeg ikke, men kan sætte hende på en vægt når jeg kommer hjem fra skole..

Jeg ved godt at 9 uger er for lidt, men manden ville gasse hans killinger hvis der ikk var nogen som tog dem til sig, så vi tog en med.. det med de 9 uger er en fejl.. min kæreste oprettede hende.. retter det lige senere i dag..

• #6   21. aug 2007 sikke dog en forfærdeligt grufuld mand at sige at han vil gasse sine killinger!! :o( men godt at i tog imod den, men så er det nok derfor at den opfører sig sådan, for den er jo slet ikke færdig med at lære sin adfærd fra dens moder.

• #7   21. aug 2007 det tvivler jeg også på at den er.. Hun er nu meget sød.. Havde bare lyst til at sparke manden da han sagde det og endnu mere da jeg fandt ud af at den har lopper..
    De havde 2 katte tilbage som jeg håber han også kom af med... Havde lidt overvejet at ringe til dyrenes beskyttelse, men det er vel ingen gang ulovligt at gasse en kat eller 2 når det bliver gjort hos en der avler minke..

• #8   22. aug 2007 hej ..

min lille killing er os kun 9 uger fik hende for et par dage siden og hun kan heller ikk spise tørfoder. hun er ekstrem lille og tynd.. så tog hende til dyrelæge dagen efter jeg fik hende og hun sagde at jeg skulle give hende vådfoder og måske noget mælkeastatning med en lille sprøjte.. men hun har taget lidt på de sidste dage.. og hun har fået vådfoder/ hamburgryg/ leverposteg/rejer.. det er hun helt tosset med.. hun fik en ormekur hos lægen og vejet.. hun vejer kun 300gram.. så hun er noget mager..

• #9   22. aug 2007 Jeg bliver lidt harm over at læse,at *man* stadig sælger små killinger under 12 uger.Ingen kritik af jer som er her i tråden med * for små killinger* ...Man bliver tit blød om hjertet og vil redde nogle små pus,som tit er uønsket,men som man bare skal af med,ellers bliver de gasset,skudt,druknet og hvad ved jeg ........Der er en masse menesker som slet ikke burde have katte !

Ikke ment til jer her,som søger råd og vejledning,det forstår jeg godt;o)Det skal I altid gøre,der er en masse som gerne vil hjælpe herinde,det er dejligt.

Camilla A : jeg er lidt rystet over at høre din killing kun vejer 300 gr med den alder....er du sikker på den er ca 9 uger ??

• #10   22. aug 2007 hej... har altid fået afvide man må give dem væk som 9 uger. har min mor altid fået hendes når de var.. ja den er mellem 8 og 9 uger.. ja ved godt hun ikk er ret stor.. men hun har allederet taget godt på og hun er glad og livlig en rigtig kæle pot..

• #11   22. aug 2007 det kan da ikk hjælpe noget du blir halv sur på mig.. jo det vejre den .. den var den mindste i kuldet og har os set dens brøder og søstre .. så jo hun er 9 uger...

• #12   22. aug 2007 Camilla ; jeg er ikke sur på dig overhovedet ..men bliver sur på dem som sælger små killinger.

• #13   22. aug 2007 Camilla mine killinger er nu 8 uger, der har været en pige der hele tiden har været efter de andre rent vægtmæssigt, og er altså en lille splejs.. hun vejer 670!

• #14   22. aug 2007 Maria N: Det er ikke lovligt at gasse killinger! Meld ham til DB!

• #15   22. aug 2007 oki.. så er jeg mere rolig:) men kan fortælle dig hun har fået det bedre efter jeg har fået hende. var ude og se hende 3 uger før jeg skulle have hende med hjem og der var hun heller ikk så tynd.. det er noget der er sket de sidste 3 uger.. smiley så jeg er faktisk glad for jeg har fået hende med hjem. ellers tror jeg ikk hun havde overlevet...

• #16   23. aug 2007 Camilla: Tak for dit gode råd.. Købte noget mælke erstatning i går også¨må vi se om hun vil spise det..
    Men hun er nu en lille krudtugle:)

Okay jeg prøver at ringe til dyrenes beskyttelse i dag når jeg kommer fra skole

• #17   23. aug 2007 hej maria..

det var så lidt.. hehe ja det er min også.. og det blir værre for hver dag.. hehe hun er sød:)

• #18   24. aug 2007 Camilla: Hehe.. Jeg er begyndt at kalde hende coffein.. HUn fare rundt som om at hun har drukket 10 kander kaffe

• #19   24. aug 2007 hehe ej hvor sødt... smiley hehe min hun sov overhovedet ikk hele dagen igår .. var ved at blive skør.. hehe

Kommentér på:
Killingen er ikke gammel nok

Annonce