{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Killingen er vild/bider {{forumTopicSubject}}

Min lille ven Fyrgtløs er nu de der 5 uger,
Han, er MEGET størrer end hans Papsøskende..
og mens de ligger og nyder en lur vil han lege, og han leger vildt, han elsker at bide og hoppe rundt, jo vildere jo bedre, .,

Jeg prøver at fange hans opmærksomhed fra killingerne ved at bruge legetøj, mus , osv. Det virker kort til de andre killinger siger små lyde, hans adoptiv mor er heller ikke besynderlig glad, hun synes han er for vild og skubber ham væk fra de mindre katte. Også elsker han at bide i hænde og føder, går man rundt har man en kat i hælene..

Han dier ikke så meget og spiser meget "normalt" killinge mad.

Spørgsmålet er, vil de provokere katte mor at skubbe de andre killinger væk fra hende før tid?..

Og kan han trænes i IKKE at være så voldsom og bide så meget?.. De jo ikke særligt rart at kæle sin lille killing men får bidt hånden af i stedet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingen er vild/bider
  • #1   9. okt 2007 De er nu 3 uger gamle..
    Det gik strålende en uges tid, men nu hvor han er "faldet til" er han jo på et helt andet niveau end de andre killinger.

• #2   9. okt 2007 Jeg gør mit bedste, men han sover jo ikke særlig meget mere, og har brug for at opleve det hele,
    også kan de små heller ikke gøre så meget, han er jo næsten dobbelt størrelse ;)..

Men mit spørgsmål var jo. om det kan trænes væk?. om der evt. er noget jeg kan gøre for at få interresen fra dem. anskaffe en ny killing, på hans alder?.. (jeg ved godt de skalvære 12 uger, og self er det det jeg mener med på hans alder ** selv om det ikk er helt korrekt).

for som sagt er det ikke godt at lade ham vokse op uden andre katte, men det nytter heller ikke at han blvier udstøt fordi han er for vild..

Også det er med hænder og føder.. kan der gøres noet ved det uden at blive ædt levende? smiley

**Blancka**

Kommentér på:
Killingen er vild/bider

Annonce