Killingen sutter {{forumTopicSubject}}
Jeg er helt ny herinde og stødte på forummet, da jeg prøvede at finde en løsning på et lille problem, som er kommet herhjemme.
Jeg fik min lille kattemis for små 3 måneder siden og da det var første gang så forhørte jeg min veninde i den sammenhæng omkring alle de praktiske ting.
Men der var en ting, som jeg ikke lige var foreberedt på. Hun diger i mine bukser og mine bluser hver gang hun kan komme til det, og selvfølgelig skal det være det tøj jeg har på. hun sutter ikke kun men ligger også og tager klørene ud som jeg nu har læst at de gør mens de diger.
Før jeg fik hende, sikrede jeg mig selvfølgelig at hun var gammel nok til at blive taget fra moren, og hun nåede at blive 13 uger før jeg fik hende hjem, så det burde ikke skyldes at hun er blevet taget for tidligt fra moren. Men opdrætteren kan jo have løjet omkring hendes alder.
Er der nogen der kan hjælpe med mig om dette er normalt og om jeg bare skal lade hende forsætte?
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Men hvis det er normalt så vil jeg da lade hende gøre det; jeg var lidt bekymret for om det var normalt:o)
Men mange tak for hjælpen
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 10
Killingen sutter