{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

Nadja N
Nadja N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Killingen sutter {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt ny herinde og stødte på forummet, da jeg prøvede at finde en løsning på et lille problem, som er kommet herhjemme.

Jeg fik min lille kattemis for små 3 måneder siden og da det var første gang så forhørte jeg min veninde i den sammenhæng omkring alle de praktiske ting.

Men der var en ting, som jeg ikke lige var foreberedt på. Hun diger i mine bukser og mine bluser hver gang hun kan komme til det, og selvfølgelig skal det være det tøj jeg har på. hun sutter ikke kun men ligger også og tager klørene ud som jeg nu har læst at de gør mens de diger.

Før jeg fik hende, sikrede jeg mig selvfølgelig at hun var gammel nok til at blive taget fra moren, og hun nåede at blive 13 uger før jeg fik hende hjem, så det burde ikke skyldes at hun er blevet taget for tidligt fra moren. Men opdrætteren kan jo have løjet omkring hendes alder.

Er der nogen der kan hjælpe med mig om dette er normalt og om jeg bare skal lade hende forsætte?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingen sutter
  • #2   4. sep 2010 Ja jeg ville også bare nyde det smiley Det er fordi han elsker dig

• Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   4. sep 2010 Hun sutter mest på mig, men også lidt på kærestens T-shirt og på en af mine kammeraters.

Men hvis det er normalt så vil jeg da lade hende gøre det; jeg var lidt bekymret for om det var normalt:o)

Men mange tak for hjælpen

• #4   4. sep 2010 Vores store maincoon sutter på mine fingre og han gør det kun på mig. Han var 15 uger da vi fik ham så han er ikke taget fra for tidligt.

• #7   22. okt 2010 Det kan også være at selvom at killingen ikke er blevet tage for tidligt fra moderen, at hun har været trætte af dem tidligt, og ikke ville lade dem dige nok. Vi har tre killinger som vi har flasket op. De gør det også i tøj og i dyner, i deres egen hale, og på ens øjenlåg, men det er fordi de ikke har fået opfyldt deres suttebehov som små. Og det kan det sagtens være hos andre katte også, hvis moderen ikke har ladet dem dige så meget, fordi hun er blevet træt af dem.

Kommentér på:
Killingen sutter

Annonce