et par spørgsmål et par spørgsmål
1)hvornår skifter killinger ojnfarve(alder) kan se 2 to små her er begyndt, de ikke længere blå men heller ikke gule endnu
2) den ene killing er mega sky, vi kan slet ikke komme til hende, nøgen gode råd?????
den anden er nemmere og lokke, men er meget mere*killing* og vil gerne lege
3) er der forskel på hvem der bliver lettest tam, hun eller hankat
4) jeg har flere gange idag kommet ud i min garage hvor missemor og killingerne er da hun ikke vil ind(hun henter killingerene ud) og opdaget 3 hankatte, kan de skade killingerene, de 2 af dem er meget sky og den sidste meget tam og vant til at gå i kattebakke
4) virker p-piller for kan jo ikke forstå der pludselig er 3 katte når hun er på pillen
5) hvornår ormekur
6) de ikke ssærlig renlige idag var de smurt ind i lort, hvad gør man ved det, vaskede det væreste af det af og fik missemor til at hjælpe til med det.
7) hvor længe ammer en kat, missemor gør det nemlig stadig, selvom de spiser fint selv
jun 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 72
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Det bedste du kan gøre er at blive ved med at tage killingen op - jo mere den kommer i hænder jo bedre.Kønnet burde ikke have noget at sige.
Missemor kan fortsætte lææænge endnu med at amme..så længe der er killinger til at holde produktionen igang. Og så længe de er små, gør det ikke noget at de får suppleret med mælk.
jun 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 72
bs(pigen) havde lørt på fødder og ryg
bubber havde det kun på halen
de får hills killingefodre og vand,men missemor fanger jo selv mus osv og spiser
men vi må have dem mere i hænderne, men det svært når hvergang vi tager dem ind henter missemor dem efter 5min(hun går ind ogg henter) men vi kan ikke lokke hende til at være inde
et par spørgsmål