653 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

et par spørgsmål et par spørgsmål

1)hvornår skifter killinger ojnfarve(alder) kan se 2 to små her er begyndt, de ikke længere blå men heller ikke gule endnu

2) den ene killing er mega sky, vi kan slet ikke komme til hende, nøgen gode råd?????

den anden er nemmere og lokke, men er meget mere*killing* og vil gerne lege

3) er der forskel på hvem der bliver lettest tam, hun eller hankat

4) jeg har flere gange idag kommet ud i min garage hvor missemor og killingerne er da hun ikke vil ind(hun henter killingerene ud) og opdaget 3 hankatte, kan de skade killingerene, de 2 af dem er meget sky og den sidste meget tam og vant til at gå i kattebakke

4) virker p-piller for kan jo ikke forstå der pludselig er 3 katte når hun er på pillen

5) hvornår ormekur

6) de ikke ssærlig renlige idag var de smurt ind i lort, hvad gør man ved det, vaskede det væreste af det af og fik missemor til at hjælpe til med det.

7) hvor længe ammer en kat, missemor gør det nemlig stadig, selvom de spiser fint selv

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et par spørgsmål
  • #1   11. jul 2007 puh det blev til mange ? håber der nogen der vil svare

• #2   11. jul 2007 De skifter ved 4-6 uger - er den blå væk, er de helt sikkert over 6 uger.

Det bedste du kan gøre er at blive ved med at tage killingen op - jo mere den kommer i hænder jo bedre.Kønnet burde ikke have noget at sige.
    Missemor kan fortsætte lææænge endnu med at amme..så længe der er killinger til at holde produktionen igang. Og så længe de er små, gør det ikke noget at de får suppleret med mælk.

• #3   11. jul 2007 vil snakke med dyrelægen imorgen, om det, det jo omkring nu de skal have ormekur, jeg tror de er omkring 8 uger nu,

bs(pigen) havde lørt på fødder og ryg
    bubber havde det kun på halen

de får hills killingefodre og vand,men missemor fanger jo selv mus osv og spiser

men vi må have dem mere i hænderne, men det svært når hvergang vi tager dem ind henter missemor dem efter 5min(hun går ind ogg henter) men vi kan ikke lokke hende til at være inde

Kommentér på:
et par spørgsmål

Annonce