689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Uviden dyrelæger om killinger ( gyyyy Uviden dyrelæger om killinger ( gyyyy

Hejsa
gik her og troed i mine total naivitet at ALLE dyelæger vidste det mest basale om katte men tænk engang gru og gys sad hos dyrelægen igår med alle min 5 små killinger da en havde fået øjenbetændelse og tænke nu hvor jeg tog 1 ud kunne doktor dyr kigge på dem alle .......
nå men alle damerne på klininikken faldt jo i svime over de små uld klumber og en af klinik pigerne ville gerne købe en hvis kæreste ( den ene dyrelæge) sagde jeps jamen fint med mig ..... så kom en kvindelig dyrelæge ind kigged på dem og spurgte til deres alder og jeg sagde 3 uger ..... hun spurgte så om jeg så ikke kunne passe den 1 uge længere end normalt til klinik pigen havde haft ferie og jeg sagde jo det er ikke umuligt så råbte dyrelægen ..... det er ikke noget problem med din ferie for Ditte kan sagtens passe den længere end de 8 uger
i skulle ha set mit ansigt ( ggg) forklared så dyrelægen med store bokstaver at Mine killinger ikkg forlader mit hjem før de er 12 uger og at killinger kan tage varig skade at at blive taget fra hunkatten ... hun svared jamen lovmæssigt er det vel kun 8 uger ...... sagde tror ikke der er en lov men ved bare at killinger SKAL være 12 uger .......... var rimelig chokket her ...... burde de ikke vide det ???? vil tilføje at de dyrelæger ellers er meget meget kompetende og jeg er virkelig glad for dem ( ejer sgu nok det halve af klinikken med alle de penge jeg har lagt der ) ggggg ..... men er det bare mig der syntes det er skræmmende at dem der arbejder med katte og råder og vejleder folk omkring deres dyr at de ikke ved sådan noget ..............
måske skulle vi alle tage en alvorlig snak med vores dyrelæger om hvad de ved om katte og deres killinger og måske er der nogle ting der skal på plads hmmm men det var så liiige et hjerte suk
potedask fra mig *S*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uviden dyrelæger om killinger ( gyyyy
  • #2   6. jul 2007 mange dyrlæger siger faktisk t det er ok at de flytter når de er mellem 8 og 9 uger men ja det er utroligt at beskeden ikke er kommet videre til dem om at altså helst skal være 12 uger.

• #3   6. jul 2007 britta: på nogen pukter kan det snart bedre svare sig og gå til en opdrætter end til en dyrlæge for at få hjælp :o)

• #4   6. jul 2007 er helt enig med Britta ...... var ude for at jeg havde en kat med livmors betændelse ( vidste ikke det var det ) ... min gamle dyrelæge det er nok bare var hormoner ... ringed så til en meget erfaren opdrætter og fortalte hende det samme som jeg havde sagt til min dyrelæge og hun kom med diagnosen og sagde hvad jeg skulle ha til hende og hvor meget den skulle ha ....... ringed til dyrelægen og fortalte hende hvad opdrætteren havde sagt og vupti min kat blev raske og det var ikke pga dyrelægen *S*

• #5   6. jul 2007 Hva? det er da for dårligt. hmm,

• #6   6. jul 2007 de skulle lige prøve at læse lidt om dyrene inden de tog på arbejde igen!

• #7   6. jul 2007 Jo, der er en lov der siger 8 uger mindst. Men de fleste, med respekt for sig selv og deres kat, sælger dem først når de er 12 uger smiley

• #8   6. jul 2007 Helt ærligt - dyrlæger er kun mennesker. Det er jo heller ikke altid, at læger er up to date med alt. De kan da også begå fejl. Jeg er ret sikker på, at dyrlæger også har andet (end at bruge alle de timer i en praksis) at få til at hænge sammen i deres liv, end at bruge al deres tid på ny forskning om 12 uger

• #9   6. jul 2007
    Jeg synes altså at det med de 12 uger er grundviden som enhver dyrlæge, der har med smådyr at gøre, burde vide.

Kommentér på:
Uviden dyrelæger om killinger ( gyyyy

Annonce