{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun ond ved killingen?
  • #1   16. jun 2007 Vores gør det samme men han "den lille" piver/brokker sig også bare nogen gange selvom hun ikke rører ham, ved ikke om det er normalt, men tror han har luret os hvis han brokker sig og løber over til os får han extra opmærksomhed smiley

• #2   16. jun 2007 Tak skal i have og jeg er slet ikke bekymret længere... Vi holdte øje med dem igår aftes og den bette sprang på den store 80% af gangene, så det må åbenbart ikke gøre ondt nok smiley

Tusind tak igen... Jeg blev bare helt nervøs - I ved som sådan nogle små killinger kan lyde smiley

• #3   16. jun 2007 Samantha - Ja, kender det godt. :o) Men så længe den store bare stopper (med lige det bid) når den bette piver, så er det helt normalt. De er jo nødt til at fortælle når det gør ondt :o)
    Mine to tøser slåsser/leger også tit sammen, og da piver den ene da også nogen gange hvis det bliver for vildt (det er så på skift hvem der gør hvad)
    Hehe, men lyder da rigtig dejligt og som om de hygger sig..

• #4   16. jun 2007 Ja... Altså Kaos stopper med det sammen, når den bette piver... Men er nu ikke helt fair, for idet Kaos træder til side, så springer den bette på hende... Hehe... De er frække smiley

• #5   16. jun 2007 Samantha - Haha, sådan forgår det osse her i huset. Din Kaos lyder tværtom ret betænksom :o)

Kommentér på:
Er hun ond ved killingen?

Annonce